windows 2003 trial

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04 14:02
hoi
Ik heb bij een klant de windows 2003 server install gedaan en die verloopt over plus minnes een maand. hij loopt perfect alles is geinstaleerd. maar nu hebben zij een licentie gekocht omdat zij hem willen houden hoe kan ik dit nummer in kloppen zodat het geen trial meer is. :?

Verwijderd

Gewoon je cd/dvd er in duwen en upgraden die bak.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

benprint,

Ik heb je al eerder gevraagd om iets meer moeite te doen voor een topic, zoals bv. een beetje op te letten hoe je je zinnen schrijft (gebruik eens een hoofdletter, let even op dat je woorden gebruikt die ook bestaan), toch zie ik dat hier niet helemaal terug :)

Daarnaast is je topic titel niet goed - wij zien in Windows Operating Systems graag een topic titel die je probleem of vraag kort en bondig omschrijft en daarnaast het OS erin. In jouw topic titel staat enkel het os :)

Verder mis ik in je topic eigen initiatief - wat heb je al geprobeerd en wat heb je al gedaan om je probleem op te lossen? Waar heb je al eens op gezocht, en wat zegt Microsoft hierover? :)

Omdat ik dit nogal mis in je topic ga ik dit topic sluiten - open gerust een nieuw topic dat wel aan eerder genoemde eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.