Toon posts:

Asus P4P800S-x spontane boot na belasting

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Asus P4p800s-x
P4 3.0Ghz
512MB Kingston ddr400
Maxtor 80Gb SATA
Asus V9400 Magic video
brander/dvd
Aopen H500 Casing 300W Silent

Na belasting (testprogramma, Burnin Test) van een aantal uren, start het systeem spontaan op en geeft vervolgens de melding "select proper boot device' . Bios is ge-update naar nieuwste versie, maar mag niet baten. Na een 'harde' shutdown door powerbutton, start systeem wel weer goed op.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 09:46 ]

• Hoaxbe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-06 12:39

Hoaxbe

Revived his 9500

Heb je al eens geprobeerd met een andere voeding? Ik denk dat je met je huidige systeem toch wel de volle 100% uit je voeding haalt en dat hij daardoor na een lange tijd het loodje legt. Ik zou zeggen, probeer eens een 400W voeding

Intel 386 33Mhz - 8MB RAM - VGA en Geluid - 120MB HDD - 14" monochroom - Vergeelde plastic case

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Warmte denk ik aan, die voeding van hem is een aopen, die dingen zijn goed.
Probeer eens de kast open, en er een grote ventilator op te richten.(kamerventilator ofzo)

Ook kun je even in het bios kijken naar de warmte van je cpu, kijk voor wat je cpu max mag worden op http://balusc.xs4all.nl/ned/har-cpu-int-p1.html .

[ Voor 4% gewijzigd door Timo op 08-10-2004 14:21 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Helaas, dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet" topic te starten :) Er is nog zoveel wat je had kunnen uitzoeken, uitvinden, uitproberen danwel uitsluiten met betrekking tot het probleem. En dat zien we helaas niet in de topicstart terug. Zoals duidelijk in het "Let op" gedeelte bovenaan in de [New Topic] van dit subform staat had je voor dit soort topics de startpost van het PMG Beleid moeten doornemen. Daarin had je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kunnen vinden welke jou in principe al een heel eind verder had kunnen helpen :)

Dit topic is gesloten.