[Gezocht] offline I-mode emulator

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:38

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een offline I-mode emulator.

Ik ben op school met een project I-mode bezig. Hiervoor moet ik een aantal I-mode websites maken. Nu doen ik iedere keer als ik mijn pagina's willen testen met een online I-mode emulator.
Als vervanging hiervan zou ik een offline versie willen hebben, omdat dit simpelweg gewoon veel sneller werkt voor mij.

Ik heb al gezocht op google, maar die gaf alleen online emulators, tot zover ik gezocht heb.

Weet iemand toevallig een offline I-mode emulator?
Je zou mij daar heel erg mee helpen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 11:27
http://www.charlietai.com/imode/

Met google zoeken op i-mode browser helpt behoorlijk ;)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Hij werkt wel, maar ondersteund geen emoji-icons.
En dat heb ik wel nodig.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Weet iemand een offline I-mode emulator/browser die wel emoji-icons ondersteund?

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Standeman

Prutser 1e klasse

Kan KPN je daar niet aan helpen? (neem aan dat zij willen dat er zo veel mogelijk voor I-Mode ontwikkeld wordt)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 11:27
Zerora schreef op 08 oktober 2004 @ 09:23:
Weet iemand een offline I-mode emulator/browser die wel emoji-icons ondersteund?
ALs je gewoon zoekt op i-mode broweser in google kom je een eind. Sorry dat ik het zeg, maar een tutorial over zoeken etc. zou je goed doen :) (dit is opbouwend bedoeld).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Pagina: 1