Mijn stereotorentje (zo'n Sony kant en klaar pakketje, een zilvere, weet type niet uit mn hoofd, heb er ooit f1200,- voor betaald
) heeft tot nu toe 4 jaar trouw dienst gedaan. Sinds kort, als ik hem wat harder zet (bij cd harder dan 12 en radio harder dan 15 bijvoorbeeld) schakelt de versterker zichzelf aan en uit en aan en uit en en enzovoort. Heel maf ik snap niet wat ie doet, het is ook geen reguliere functie tegen overbelasting ofzo dacht ik. Je hoort de versterker zich met een harde tik uitzetten en dan meteen weer aan en dan na een seconde of wat weer enzo.
Geen flauw idee wat het kan zijn, jullie wel? Moet ik dat ding sowieso maar vast gaan slopen om te kijken of ik iets raars zie of heeft dat toch geen zin? Wat kan ik nog meer checken, ik weet verder geen reet van audio (tis geen PC tenslotte
), dus alle hulp is welkom.Mijn stereotorentje (zo'n Sony kant en klaar pakketje, een zilvere, weet type niet uit mn hoofd, heb er ooit f1200,- voor betaald
) heeft tot nu toe 4 jaar trouw dienst gedaan. Sinds kort, als ik heb wat harder zet (bij cd harder dan 12 en radio harder dan 15 bijvoorbeeld) schakelt de versterker zichzelf aan en uit en aan en uit en en enzovoort. Heel maf ik snap niet wat ie doet, het is ook geen reguliere functie tegen overbelasting ofzo dacht ik. Je hoort de versterker zich met een harde tik uitzetten en dan meteen weer aan en dan na een seconde of wat weer enzo.
Geen flauw idee wat het kan zijn, jullie wel? Moet ik dat ding sowieso maar vast gaan slopen om te kijken of ik iets raars zie of heeft dat toch geen zin? Wat kan ik nog meer checken, ik weet verder geen reet van audio (tis geen PC tenslotte
), dus alle hulp is welkom.