Toon posts:

[Adware] spyware advisory pop ups

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste paar dagen krijg ik telkens deze vervelende pop up:

'Message from SPYWARE ADVISORY to USER ... blah blah ...YOUR COMPUTER MAY BE INFECTED WITH UNAUTHORIZED SPYWARE PROGRAMS ... blah blah ..."

Then it instructs me to go to WWW.SPW4F.COM

Wat is dit en hoe verwijder ik deze volgens mij flauwekul...Ik heb gescanned met antivirii programmas en ook gechecked met hijackthis maar geen resultaat..

plz help

Verwijderd

Begin eens met Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door te lezen en werken.
Als je dat hebt gedaan, pas je startpost daar dan op aan.

Heb je al eens op google gekeken wat anderen hierover hebben te zeggen?
Wat voor een pop up krijg je, een messenger pop-up of een 'gewone' pop-up?

Even [Adware] in de titel gezet. :)

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
DAt zou wel eens een Messenger pop-up kunnen zijn.

Heb je wel een (goede) firewall?

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Eerste hit by google op
SPYWARE ADVISORY
Is dus inderdaad een Messenger pop-up. Volg de link op deze pagina om te leren deze uit te zetten.

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Boegie schreef op 07 oktober 2004 @ 23:08:
Eerste hit by google op
SPYWARE ADVISORY
Is dus inderdaad een Messenger pop-up. Volg de link op deze pagina om te leren deze uit te zetten.
De Messenger service uitzetten is niet de enige optie die je moet toepassen. Met een goede firewall, zouden deze pop-ups nooit verschijnen.

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Helemaal mee eens, mijn punt was ook meer dat BUBBU! ook snel zelf had kunnen zien wat deze popup veroorzaakt. (zie ook Schouw's reply). Omdat ik toch al de link gevonden had was het een kleine moeite deze meteen maar te posten.

Verwijderd

Hij heeft gescanned met hijackthis (de laatste versie hoop ik). Dat betekent dat hij bijvoorbeeld best de log had kunnen posten. Maar als dat al te veel moeite is.......
Pagina: 1