Geheugen compatabiliteit met K8N-E deluxe

Pagina: 1
Acties:

• Badderbeest
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Badderbeest

De enige echte

Topicstarter
Beste mensen,

Via de pricewatch ben ik een geheugensetje op het spoor gekomen dat voor een aantrekkelijke prijs wordt angeboden. het betreft "1GB 512MBx2 32Mx8(x16) non-ECC DDR SDRAM"

Echter op de site van Twinmos staat de K8N-E NIET vermeld in de lijst van moederborden, dus kan ik er ook niet op klikken om te kijken of het compitabel is. Verder vind ook ASUS het niet belangrijk om een dergelijke lijst op te stellen. Google leverde me niets zinnigs op, en de search ook niet.

Heeft iemand dit geheugen op dit bord ? _/-\o_

De enige echte

Verwijderd

Ik zelf heb veel problemen gehad met twinmos reepjes op het Amd64 platform met de k8v. Dit is wel een ander MB maar ik onderstaand topic zijn er mensen met meerdere Mb die problemen hebben met twinmos geheugen, terwijl dit geheugen wel goed werkt in een andere pc . Misschien dat dit iets te maken heeft met de interne gehugen controller of zo ???

Zelf zou ik voor andere reepjes gaan, ik heb gelukkig de twinmos mogen ruilen voor kingston

Memtest error met AMD3000+ op K8V
MSI K8N Neo-Platinum stabiliteitsproblemen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 11:32 ]

• Badderbeest
  • Nu online

Badderbeest

De enige echte

Topicstarter
iemand ? ik wil liever niet voor andere reepjes gaan zoals kingston of corsair want die kosten me ongeveer 80 euro meer :(

De enige echte

Verwijderd

Badderbeest schreef op 08 oktober 2004 @ 09:00:
iemand ? ik wil liever niet voor andere reepjes gaan zoals kingston of corsair want die kosten me ongeveer 80 euro meer :(
Corsair Value RAM dan? Of kingston(geen hyperx)? Of adata?

• Badderbeest
  • Nu online

Badderbeest

De enige echte

Topicstarter
met dat verschil praat ik over value series van de top merken :P

De enige echte

• Badderbeest
  • Nu online

Badderbeest

De enige echte

Topicstarter
Ik zit een beetje ouwe zooi door te bladeren, best grappig :) Dit topic is opgelost, maar ik weer niet meer hoe :P bedankt allen hij mag op slot :)

De enige echte

Pagina: 1