Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar is de Thermaltake A2215 in NL te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen winkel kunnen vinden die deze cooler verkoopt. Zelfs de nederlandse importeur van TT spullen weet het niet :/

Is er hier iemand die het misschien weet?
het gaat om deze cooler:
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/coolers/ComboCool/a2215xbpro2/product.jpg

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

Korte zoekaktie via Google (cooler A2215) leverde de volgende URL op:

Site van Thermaltake

Hoewel de url anders doet vermoeden staat hierbij ook een adres in Nederland. Zij kunnen je ongetwijfeld verder helpen.

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik al verscheidene malen naar toe gemailed maar die reageren niet meer. Eerst dachten ze dat ik zn koel"toren" wilde, waarop ik terug stuurde dat ik nietdat dingen wilde maar deze. Daarop heb ik na 3x mailen nog steeds geen antwoord opgehad

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik zal even kijken bij mijn distributeur, wellicht dat ik je kan helpen. Edit mijn post straks wel even of ik je kan helpen ja of nee :)

Hmm ik zie hem ook niet staan, nog... Ik wil wel even een mailtje sturen met de vraag wanneer ze hem verwachten, maar dan moet je even aangeven of je dat wilt...

[ Voor 38% gewijzigd door DAMAGE op 07-10-2004 18:04 . Reden: lijst gechecked... ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 13:34
probeer het eens bij www.thermaltake.nu

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:14
ik geloof dat ik iemand ken die die cooler heeft, spreek hem van de week nog.

zal dan ff vragen waar hij hem vandaan heeft
Pagina: 1