Toon posts:

[win xp] avi werd text bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik weet eigenlijk niet zo zeker of de topic hier moet maar ik zit met een probleem. mijn lief zit op dit moment in nieuw zeeland , ik zit gewoon thuis in nederland. dat is al niet zo leuk maar het probleem komt nog

ze heeft veel foto's en filmpjes maar daar geen eigen pc die dat allemaal aan kan. nu heeft ze dat op host van de website gezet zodat ik dat eraf kan halen en hier weg kan zetten.
dit ging altijd goed totdat ze er twee filmpjes opzetten, ide kan ik wel zien in de windows media player in je ie browser maar als ik ze probeer op te slaan maakt hij er een tekstbestand van. wat doe ik nou niet goed iemand een idee?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:26

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

* Thijsmans denkt dat je hiervoor in SA moet zijn :)

Hoe heb je ze geupload, als ASCII of als Binary? Video moet - lijkt mij - als binary :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Sla dat tekstbestand eens op, en hernoem de extensie dan eens naar .AVI of .MPEG, al naar gelang zij je altijd toestuurt? :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs