[Outlook 2003] Zoek beheer module voor RULES

Pagina: 1
Acties:

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Goedeavond,

Ik heb de volgende vraag.

Bestaat er een programma (anders dan de wizard) waar ik simpel rules mee kan aanmaken binnen OUTLOOK 2003?

Dus gewoon een soort beheer module of iets?
Ik kan het nergens vinden helaas.
Ik heb het idee dat ik niet de enige ben die een kleine 200 rules in Outlook heb staan?
Heb al lopen zoeken op google en hierop Got maar niets kunnen helaas.

Iemand die misschien ook weet hoe ik binnen OUTLOOK 2003 de afzendernaam kan laten verdwijnen? Wanneer ik namelijk sorteer op naam en de afzender gebruikt op het zelfde POP3 mail adres een andere naam dan geeft hij dit weer als 2 verschillende afzenders.

Voorbeeld:

Pieter van Overbeek [Overbtesting@xs4all.nl]
P.G. van Overbeek [Overbtesting@xs4all.nl]

Alvast bedankt ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Vraag1: check even met sysinternals' regmon waar OL de regels in het register zet, misschien kan je ze daar rechtstreeks uitlezen/aanpassen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Padje
Is er echt niemand die hier iets op weet? Want zelf heb ik wel in het register lopen zoeken alleen kan ik hier niet echt iets mee.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
F_J_K schreef op 07 oktober 2004 @ 00:39:
Vraag1: check even met sysinternals' regmon waar OL de regels in het register zet, misschien kan je ze daar rechtstreeks uitlezen/aanpassen.
Weet je wel zeker dat OL die regels daarneer zet? Ik meen mij te herinneren dat ik de laatste keer dat ik mijn systeem opnieuw installeerde gewoon mijn pst-bestand kon terugzetten waarna ik zowel mijn e-mail (en taken, notities, contactpersonen) als mijn berichtregels nog had. Is het dan niet zo dat ook die regels in de pst bewaard worden?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Outlook Express zet regels in je registry weg.
Outlook doet dat óf op je Exchange server of in je .pst inderdaad ;)

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 09-10-2004 17:07 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

oeps 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Padje
Manier die een beheer module of iets weet? Het liefst gratis natuurlijk ;)

Verwijderd

al eens op www.slipstick.com gekeken bij de tools?

Verwijderd

BackSlash32 schreef op 09 oktober 2004 @ 17:06:Outlook doet dat óf op je Exchange server of in je .pst inderdaad ;)
Alleen OL2002 en OL2003 (zoals gebruikt door TS) slaan het op in de PST file. De andere versies van OL slaat het op in een file met de extensie RWZ.
Bron

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

nm

[ Voor 100% gewijzigd door alt-92 op 13-10-2004 22:05 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1