Toon posts:

laptop TFT als gewone Analoge Monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal,

ik heb een hyundai HT14x11-103 monitor uit me kapotte topline ingnis 8500 pro laptop gehaald.
Nu vroeg ik me af of er een mogelijkheid is om er een analoge monitor van te maken en de stekkers om te zetten naar een analoge D-sub aansluiting.
Ik heb 2 stekkers, 1 lijkt mij voor de lamp (is 2 aarderig rose en wit) de andere is waarschijnlijk de analoge aansluiting (stekker is 21 pinnetjes waarvan 18 aangesloten zijn).
de kleuren moet ik nog ff uitzoeken want het lijkt er op dat er een aantal draadjes zijn met de zelfde kleur.

foto's volgen nog maar ik heb wel via google een manaul gevonden maar daar word ik niet wijs uit.
http://www.esskabel.de/Da...s/Hyundai/HT14X11-103.pdf

pics volgen nog

alvast bedankt.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 10:47
Alle laptopschermen zijn digitaal (echt ALLEMAAL) en die zijn niet om te zetten naar een simpele analoge VGA stekker.
Hier is al genoeg over te vinden op GoT, probeer de search eens...

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:03

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Volgens de FAQ, is het wel te doen

En anders check je even dit topic, daar heb ik zelf veel aan, ben er zelf ook mee bezig. (weet wel waar je aan begint, ben al weken bezig, maar het wel niet lukken om er fatsoenlijk beeld uit te halen :| )

Meh!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:12
Er is al een zeer uigebreide topic over LCD's op een VGA kaart lees deze topic maar een door: Laptop LCD aan VGA-kaart

Maar ik kan je nu al vertellen dat je dit scherm niet zo 123 aan een VGA kaart kan hangen.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:46

AcouSE

Swedish Chef

Kijk inderdaad eerst eens in de topics die hierboven worden genoemd. Kom je er dan nog niet uit kun je het daar vragen of alsnog een eigen topic openen.

Dit topic is gesloten.