Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt ofzow. In een andere topic reageerde je ook al zo geschoktOp zaterdag 30 december 2000 17:38 schreef KnEuTeR het volgende:
als je het niet KAN is het niet leuk nee, maar daar VROEG ik niet om of jij het leuk vond...!!! zeg dan gewoon niks
of toch stiekem wel, en wil je toch wel weten hoe het zit...¿¿¿
Ja iddOp zaterdag 30 december 2000 17:42 schreef KnEuTeR het volgende:
waarom kom jij trouwens terug in dit topic...¿¿¿ je vond het spel toch niet leuk...¿¿¿
of toch stiekem wel, en wil je toch wel weten hoe het zit...¿¿¿
WIE WEET HET...¿¿¿
sorry ik weet het ook niet
toen ik dat spelletje had kwam ik bijna nooit langs de 1e tegenstander
het gaat er hier ook om dat je het speelt in het studiehuis waar geen reet te beleven is, of onder die saaie lessen...!!!Op zaterdag 30 december 2000 17:50 schreef Snake het volgende:
Ik vind het echt zielig als je op je vrije dag op zo'n sh*t rekenmachine gaat spelen!
ik doe toch niks verkeerds...¿¿ het is toch niet cool dat als je een topic opent iedereen er ze MENIG gaat geven die niet gevraagd word...¿¿Op zaterdag 30 december 2000 18:37 schreef Kaj. het volgende:
Kneuter-> Dimmen of je hebt een ban!
je moet als een debiel geworden piguin tegen z'n neus aan springen...je moet er wel ff een feel voor krijgen.
(edit)
spellen is moeilijk
(/edit)
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
(het is dus een beetje vaag)
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Maybe, maar dit is niet de enige thread waarin je gelijk in de tegenaanval gaat om bijna niks.Op zaterdag 30 december 2000 18:44 schreef KnEuTeR het volgende:
[..]
ik doe toch niks verkeerds...¿¿ het is toch niet cool dat als je een topic opent iedereen er ze MENIG gaat geven die niet gevraagd word...¿¿
maar dan ga je zelf ook dood of doe ik het dan fout...¿¿Op zaterdag 30 december 2000 18:52 schreef StratoFarmer het volgende:
ja je moet een beetje van bovenaf tegen z'n neus aan rammen....dat iets van 3x.
(het is dus een beetje vaag)
Ik heb jou vaak genoeg met zo'n ding zien spelen jochieOp zaterdag 30 december 2000 17:50 schreef Snake het volgende:
Ik vind het echt zielig als je op je vrije dag op zo'n sh*t rekenmachine gaat spelen!
Nou niet dus... tis super verslavend, net als Paratrooper (speel ik nu op me TB800@1Gig:P)Op zaterdag 30 december 2000 17:50 schreef Snake het volgende:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
LOLNou niet dus... tis super verslavend, net als Paratrooper (speel ik nu op me TB800@1Gig)
heeh achjah speel op onderstaand systeempje ook nog steeds Bust A Move 2
Verwijderd
wrom schop je een topic van een jaar oud omhoog?Op maandag 14 januari 2002 14:04 schreef Revertix het volgende:
tja, volgens mij moet je 3x op z'n kop springen, maar dat kan ook aan mij liggen. En dan wordt je als een gelukkige penguin weer herenigd met je vriendinnetje. (Gôh, Mario) Hoe ontroerend !
Verwijderd
nog steeds fan van de gameOp maandag 14 januari 2002 14:34 schreef Exterazzo het volgende:
[..]
wrom schop je een topic van een jaar oud omhoog?