Toon posts:

verbinding met extern bureaublad

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Verbinding met extern bureaublad, hoe werkt dit precies binnen een lokaal netwerk en inloggen vanaf buiten. Heeft iemand een goede manual hierover, zodat het me in 1 keer gaat lukken?

Als je vanaf buitenaf verbinding met je eigen computer wilt maken moet je volgens mij wel een poort openen in je router. Iemand die hier meer over weet? :)

:) Thanks,
Pat

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Over poorten openen hebben ze hier in NT een hele mooie FAQ: Het Grote Poortmappingsverhaal

Verder is het verbinden met externe bureaublad vást wel uitgelegd in een manual die je zélf wel op kunt zoeken..
Sterker nog, de Windows Help en Ondersteuning heeft er erg veel informatie op. Druk anders eens op F1 :)

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 23:02
Hoi,

Het Grote Poortmappingsverhaal

Lees dit verhaal eens door, staat veel in :)

Je moet idd een poort openen, poort 3389

Vermeld even je OS, gebruik je XP dan zit remote desktop ingebakken (in Professional iig, home geen idee eigenlijk...)

Whoop!

Verwijderd

Er is hier zát over te vinden met de search en Google. Je weet er zelf nog zo weinig van dat ik het niet geloof dat je niets nieuws meer tegenkomt als je topics over poortmappen en remote desktop doorleest of zoekt met Google naar pagina's daarover.

Alvast een begin op dit forum: Het Grote Poortmappingsverhaal

En lees meteen dit eens door: Starten van topics in NT *lezen*. Succes ermee :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 22:05 ]

Dit topic is gesloten.