TomBotXP: Suggesties?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43
:? Wat is TomBotXP :?

TomBotXP is een nederlandstalig programma waarmee je kunt praten via MSN Messenger.

Je kan o.a. teletekst pagina's opvragen van de VRT & NOS, chatten en zelfs spelletjes spelen!

Als je meer info wil over TomBotXP kan je altijd gaan kijken op diens site: http://www.tombotxp.net/ (maar die is nu even buiten strijd door een fout van de hostingmaatschappij)

:? Hoe kan ik TomBotXP gebruiken :?

Je kan TomBotXP gebruiken door 1 en slechts 1 adres toe te voegen aan je MSN:
• bot@tombotxp.tk
• bot2@tombotxp.tk
• bot3@tombotxp.tk
• bot4@tombotxp.tk

Je kan de status van de adressen controleren op: http://status.tombotxp.net/

:? Dat is leuk, maar wat hebben wij er nu aan? :?

Wij (de developers van TomBotXP) zitten in een komkommer-periode qua ideeën voor nieuwe functies voor in de bot. Daarom hopen we dat jullie ons kunnen helpen met het bedenken van nieuwe functies, en waarom ook niet: het verder verbeteren van de reeds bestaande functies.

Alle suggesties zijn welkom, zolang ze maar uitvoerbaar zijn via MSN.. (Je kan bijvoorbeeld moeilijk een forum integreren in TomBotXP hé)

De GoT-community leek ons daar wel creatief (en slim) genoeg voor :) . Wij hopen dat jullie ons op geweldige ideeën kunnen brengen!

Er mag natuurlijk ook op bugs gejaagd worden... (al denk ik dat er niet zoveel te vinden zullen zijn)

:? Wat kan TomBotXP al? :?

Dit zijn alle functies van TomBotXP:
  • Poll
  • Chat
  • Inks opslaan/bekijken/verwijderen
  • PM's versturen naar andere gebruikers
  • Rekenmachine
  • Zoeken op google
  • NOS-TT / VRT-TT bekijken
  • een crashtest (kijkt of je MSN-cliënt stabiel genoeg is om enorm veel berichten in 1x te ontvangen (duurt +/- 30 sec. als je cliënt niet vastloopt natuurlijk :7))
  • 12 verschillende tekst-bewerkingen:
    • Lengte van tekst weergeven
    • MD5-hash maken van tekst.
    • Tekst in kleine letters zetten
    • Tekst in hoofdletters zetten
    • Gooi letters tekst door elkaar
    • Zet tekst in BrEeZaH-stijl
    • Maak een paswoord van een bepaalde lengte
    • Draai een tekst om
    • URL-Encodeer een tekst
    • URL-Decodeer een tekst
    • Base64-Encodeer een tekst
    • Base64-Decodeer een tekst
  • Spelen:
    • Jumble
    • Trivia (2 rooms wegens te groot succes)
    • Galgje
    • Race
    • Tic-tac-toe (boter-kaas-eieren)
    • Lotto (met punten als inzet)
  • Misschien heb ik nog 1 of andere functie over het hoofd gezien, gelieve dit te melden...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

thijswalc, we hebben liever dat je dit soort topics eerst even overlegd via mail. Ik zie namelijk niets nuttigs aan dit topic behalve een hoop reclame voor jouw programmaatje :) Mail mij dus even mocht ik iets verkeerd interpreteren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.