Toon posts:

[Usenet] alt.binaries.hdtv leeg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sinds enkele dagen Newsleecher als usenet-programma. Als provider heb ik planet, en als server gebruik ik dus logischerwijs nova.planet.nl, port 119. Nu wil ik graag de headers van alt.binaries.hdtv ontvangen, maar als ik op update druk krijg ik helemaal niets te zien. Andere groepen als a.b.games en a.b.movies werken wel. Ik ben er overtuigd van dat deze groep niet leeg is, aangezien een vriend van mij (xs4all; maakt dit uit?) wel headers heeft in deze groep.

Nogmaals:

Newsleecher
XP SP2
Planet Internet Comfort

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ja dat maakt uit. De newsmaster bepaalt welke groepen zijn server voert, dus kan dat per newsserver makkelijk verschillen. Blijkbaar kiest de newsmaster van Planet ervoor om wel de groep op de server aan te maken, maar hem niet te laten vullen. Je kunt proberen te mailen naar newsmaster@planet.nl, maar ik heb geen idee of dat een antwoord zal opleveren.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ja, dat maakt uit of je vriend een andere newsserver hebben.

Elke newsserver kan zelf bepalen welke groups ze wel en niet willen en blijkbaar wil Planet die a.b.hdtv niet :)

Er is trouwens een groot topic over betaalde binaries, misschien is een payserver een idee? :)
Of als je een IPv6-tunnel hebt kun je via IPv6 naar newszilla6.xs4all.nl connecten :)

[ Voor 35% gewijzigd door Osiris op 06-10-2004 21:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dus die groep is wel aangemaakt, maar wordt dus niet gevuld/niet toegelaten. Jammer.