Toon posts:

[XP] Geen XP installatie CD geleverd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de HP Pavilion die ik 3 jaar geleden heb gekocht is geen windows XP installatie CD meegeleverd. Is er een mogelijkheid om deze zelf te maken? Ik wil XP namelijk opnieuw installeren omdat mijn computer steeds trager aan het worden is.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 16:51

mymind*

A Beautiful Mind

Waarschijnlijk hebben ze op een verborgen partitie op je HDD een restore image staan. Met iets van een diskette/cdrom kun je dit image bestand terugplaatsen om naar de situatie terug te keren zoals de computer uit de doos kwam -> met een redelijk schone installatie.

teminste, meestal bij dit soort pc's. Dus nog ff de meegeleverde manuals, docs en cdroms/diskettes opzoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door mymind* op 06-10-2004 21:33 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 16:13

Nik

Precies, kijk eens in de handleiding. Bij Packard Bell is het zo dat je zelf de CD's moet branden (restore / master cd's). Dat zal bij HP ook wel zo zijn :) Dus even goed zoeken!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als je een geldige licentie(code) hebt, mag je ook een windows cd downloaden en installeren

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Uhmzz..

Die cd's maken gaat niet werken mensen dit moet bij aflevering gebeuren dus als jij hem uit de doos haalt maak je die cd's.

Als jij ze nu gaat maken krijg je alles wat nu op je pc staat op die herstel disk.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sequence schreef op 06 oktober 2004 @ 21:35:
als je een geldige licentie(code) hebt, mag je ook een windows cd downloaden en installeren
yep, gewoon even de key gebruiken die op je systeem staat, zo niet, even een proggie downloaden om de install key te achterhalen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
als het een OEM-PC is, (bij een HP waarschijnlijk wel) dan staat er ergens een XP licentie sticker op je PC kast...

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Pagina: 1