kan de HP2550L glossy papier aan?

Pagina: 1
Acties:

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kan dit nergens terugvinden na het lezen van de vele reviews over deze laserprinter. Ik wil deze kopen vooral voor het maken van cd-labels en dergelijke. Nu heb ik nog een paar pakken glossy cd-labels over waar op staat dat ze ook geschikt zijn voor laserprinters.

De 2500L kan geen glossy aan volgens een review, hoe zit het dan met de 2550?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 10:29
Lasertprinters kunnen over het algemeen zeer slecht overweg met het glossy laagje.
De hitte van de fuser zo'n 190 graden wilt dat laagje nog wel eens doen smelten/verbranden/enz.

Ik zal even kijken of ik een linkje kan vinden.

-edit-
Linkje
Hier staat dat glossy wel kan, maar dat het dus afhankelijk is van het glossy papier of het geen problemen geeft.

[ Voor 45% gewijzigd door jorritv op 06-10-2004 20:32 . Reden: linkje ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hmmm.. 210 graden lees ik daar... misschien moet ik het even in de oven gooien om uit te proberen dan... Een pak labelpapier van de computerbeurs heeft meestal niet zoveels specs...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:00

Duinkonijn

Huh?

athlonkmf schreef op 06 oktober 2004 @ 21:36:
hmmm.. 210 graden lees ik daar... misschien moet ik het even in de oven gooien om uit te proberen dan... Een pak labelpapier van de computerbeurs heeft meestal niet zoveels specs...
let op dat als het misgaat je een nieuwe fuser kit kan bestellen

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?