Ik heb een website draaien op mijn server windows 2000. Vanuit het netwerk kan ik de website zien, draait perfect. Maar van buitaf werkt ie niet terwijl het wel gedaan heeft. Iemand een idee? Poorten enzo zijn geforward dus dat is geen probleem. In de browser van een pc van buitenaf geeft ie Acces Denied by Acces Control list.....
heb je een acces control list
aanstaan op je server?
heeft EVERYONE rechten op de website-dir? (denk NTFS)
heeft EVERYONE rechten op de website-dir? (denk NTFS)
[ Voor 6% gewijzigd door Rwin op 06-10-2004 16:43 ]
Ja iedereen heeft rechten op de map wwwroot van de website. Acces Control list aanstaan? Hoe gaat dat??
ja weet ik veel welke serversoftware je hebt draaien... (NOFI)
als je dat eens hier verteld, dan kan iemand die van die software verstand heeft dat misschien wel vertellen
als je dat eens hier verteld, dan kan iemand die van die software verstand heeft dat misschien wel vertellen
IIS 5 dus neem ik aan?
heb je een firewall?
heb je een firewall?
Draait inderdaad op IIS 5.
Het router bevat geen firewall, de forward van port 80 is ook goed gedaan.
Er is (nog) geen firewall software aanwezig op het systeem.
Het router bevat geen firewall, de forward van port 80 is ook goed gedaan.
Er is (nog) geen firewall software aanwezig op het systeem.
ik dacht al, waarom vind onze google niks..
Maar!: http://support.microsoft.com/?kbid=316699
hit 1 bij google als we access goed schrijven
Maar!: http://support.microsoft.com/?kbid=316699
hit 1 bij google als we access goed schrijven
provider blocked mischien sinds kort poort 80
, alhoewel als je die melding krijgt, betekend dat dat er iets met rechten niet goed meer staat,
wie is de provider
wie is de provider
[ Voor 41% gewijzigd door Zwelgje op 06-10-2004 19:18 ]
A wise man's life is based around fuck you
ah! ja tuurlijk, dat zou wel eens kunnen... maar dan incoming he?
anders kan ie niet i-netten
Probleem is idd de provider, we zijn sinds kort overgestapt van xs4all naar freeler.
Lang leve Freeler!!
Slotje denk?!
Lang leve Freeler!!
Slotje denk?!
dat heet downgraden, geen overstappen, bij xs4all mag je praktisch allesVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 22:16:
Probleem is idd de provider, we zijn sinds kort overgestapt van xs4all naar freeler.
Lang leve Freeler!!![]()
Slotje denk?!
XS4ALL gooide om de haverklap onze verbinding dicht terwijl ze zelf niet wisten waarom en het een week duurde voordat ze de boel hadden recht gezet. RUK duz.... freeler zuigt ook....
xs4all gooit alleen je verbinding dicht als je een bron van spam bent of een bron van virussen, anders nietVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 22:18:
XS4ALL gooide om de haverklap onze verbinding dicht terwijl ze zelf niet wisten waarom en het een week duurde voordat ze de boel hadden recht gezet. RUK duz.... freeler zuigt ook....
Pagina: 1