Toon posts:

Elsa Lancom vpn router probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

De bedoeling is dat ik een vpn verbinding kan maken.

Het probleem is , Ik heb een internetverbinding met een modem/router van alcatel. Die gaat daarna naar een Elsa Lancom router (met vpn ondersteuning) maar daar is het password en de gebuikersnaam van weg.
De bedoeling is dat er wel een vpn verbinding komt dus ik dacht misschien is het mogelijk om nog een andere router met vpn ondersteuning erbij te zetten
(dus niet i.p.v) heb dat namelijk al geprobeerd maar werkt niet want ik weet niet hoe die elsa lancom router was geconfigureerd. Dit is namelijk door een ander bedijf gedaan wat onlangs Failiet is gegaan. Dit vpn verbing moet namelijk van een bedrijf naar een ander bedrijf dus er hangen nogal wat pc's aan. Ze kunnen dus niet de hele tijd internet missen.

Na de Elsa lancom vpn/router komt een cisco HUB dat werkt gewoon allemaal prima.

De router die ik dus er eigenlijk wil bij gebruiken voor de vpn verbinding is de
E-tech RTVP03 deze heb ik hier al namelijk liggen.

Maar ik begrijp dat even niet meer welke instellingen ik nu moet maken op de router. Of weet iemand hoe ik het password en gebruikersnaam van de Elsa Lancom router kan wijzigen.. 8)7

Misschien dat iemand mij kan helpen.. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 16:34 ]

Verwijderd

Er is al een VPN?

Kun je misschien de VPN-instellingen van de router aan de andere kant af halen?

Als dat mogelijk is dan zou ik de elsa router resetten en VPNs opnieuw configureren.

---
alcatel modem met 2de router erachter betekend dat de poorten voor VPN naar de 2de router geforward zijn - parallel een router gaan gebruiken kan mi niet

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedrijf wat die Elsa router heeft neergezet. Heeft de vpn gebruikt om het netwerk daar een beetje te onderhouden. Ze hebben ook de gebuiker en het default password van die elsa router veranderd. Ik kan er dus helemaal niet meer inkomen anders kon ik die vpn van die elsa router gebruiken.

Weet iemand hou ik deze router eventueel terug kan krijgen naar de fabrieks instellingen?? (router type : LANCOM DSL/I-1611 Office )

Deze router wou ik dus eventueel doorlussen naar een andere vpn router namelijk die etech RTVP03..

Toen dacht ik ik kan ook die hele Elsa router er tussen uit halen en dan de Etech router gaan gebruiken. Dat heb ik dus geprobeerd maar er moeten natuurlijk van allerlei instellingen gemaakt worden in die router.. En ik weet niet wat voor instellingen er in die elsa router zijn gemaakt om alles te laten werken...

Help pleaze :/