Hallo,
'k Heb via S.M.A.R.T in het progje Speedfan gezien dat er errors waren in mijn c_schijf. Dit is een Seagate ST320420, cap. 20Gig, geformateerd NTFS.
Ben dan de diagnostic tool gaan downen op de officiële webside en deze gedraaid.
Dit leverde volgende (ingekorte) boodschap op:
File Structure Test Result:
Partition 1 (NTFS (20.3 GB) WINXP) Result: Failed with critical Errors
NOTE: Any report of possible errors in the file system tests are for
informational purposes only. We suggest you should consider testing with
the official file system diagnostic utilities for your operating system.
Seagate is not able to assist with troubleshooting or reviewing
file system test results.
Heb dan chkdsk laten kijken en deze vond idd problemen met het bestandssysteem.
Dan chkdsk /f uitgevoerd doch daarna nog steeds dezelfde problemen. Ook met partition Magic geen oplossing.
Kan dit met een andere tool nog opgelost worden? Of ben ik verplicht een format te doen? En zal een format helpen?
En als ik na de format mijn "Ghost-image" terug plaats, zal dit dan gaan of zal dat weer problemen geven?
Greetz,
'k Heb via S.M.A.R.T in het progje Speedfan gezien dat er errors waren in mijn c_schijf. Dit is een Seagate ST320420, cap. 20Gig, geformateerd NTFS.
Ben dan de diagnostic tool gaan downen op de officiële webside en deze gedraaid.
Dit leverde volgende (ingekorte) boodschap op:
File Structure Test Result:
Partition 1 (NTFS (20.3 GB) WINXP) Result: Failed with critical Errors
NOTE: Any report of possible errors in the file system tests are for
informational purposes only. We suggest you should consider testing with
the official file system diagnostic utilities for your operating system.
Seagate is not able to assist with troubleshooting or reviewing
file system test results.
Heb dan chkdsk laten kijken en deze vond idd problemen met het bestandssysteem.
Dan chkdsk /f uitgevoerd doch daarna nog steeds dezelfde problemen. Ook met partition Magic geen oplossing.
Kan dit met een andere tool nog opgelost worden? Of ben ik verplicht een format te doen? En zal een format helpen?
En als ik na de format mijn "Ghost-image" terug plaats, zal dit dan gaan of zal dat weer problemen geven?
Greetz,