Hoe unlock ik mijn Siemens m35?

Pagina: 1
Acties:
  • 549 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 17:18
Hey hey mensen ik wilde graag weten hoe ik mijn Siemensje unlock :*)
En voor dat jullie allemaal gaan gillen dat dit soort vragen niet getollereert worden.. Ik wil alleen weten hoe ik in het unlock menu kom. Want ik heb van telfort een code gekregen die ik moet invoeren, ze zeggen er alleen niet bij waar ik dat kan invoeren -_-
Dus als iemand weet waar ik mijn GID ofzo code kan invullen.. please tell me :)

Thanks all grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bel Telfort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Ja, als je het ding bij telfort heb gekocht moeten ze je ook uitleggen hoe je de code moet invoeren!

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Toch even voor de duidelijkheid: :+
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Nu even serieus:
Meestal moet je een reeks van cijfers/codes invoeren + de code die je van Telfort hebt gekregen. Het is bijna altijd is met * en # maar wat precies...? Ik zou gewoon even bellen met ze.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 17:18
ik had eerst een muts aan de lijn die het niet wist |:( Maar net idd nog n keer gebeld. Kreeg een linkje van de site. Ik ben er nu dus achter :9

Voor de geintresseerde:

Siemens

1 Haal de simkaart uit het toestel. Tijdens het unlocken mag er geen simkaart in het toestel zitten.
2 Voer de code *#0000*sim-unlockcode# in
3 De simlock is nu verwijderd.
4 Voer de code *#0001*gid-unlockcode# in
5 De gidlock is verwijderd.

Lockstatus checken
Bij Siemens toestellen kunt u de lockstatus checken door de simkaart uit het toestel te halen en *#0606# in te voeren. In het beeldscherm komt vervolgens 'info' te staan, klik dit aan. Er komen dan 5 lijnen tevoorschijn die bij een simlockvrij toestel op alle posities de status "unbarred' vermeld hebben. Indien het toestel toch een simlock heeft zal er op positie 2 (simunlockcode) en positie 4 (gidlockcode) een cijferreeks staan.

Maar één code gekregen
Indien u maar 1 code heeft gekregen zal deze in de meeste gevallen met *#0000*code# moeten worden ingevoerd.

Tijdslot
Indien een foutieve sim-unlockcode wordt ingevoerd is het niet mogelijk om gedurende enige tijd opnieuw een sim-unlockcode in te voeren. Laat de telefoon aanstaan totdat het toestel zich weer vrij geeft. Als het toestel uitgaat gedurende de wachttijd, of gebruikt wordt, dan begint de wachttijd opnieuw. Elke volgende keer dat er een foutieve sim-unlockcode wordt ingevoerd verdubbelt de wachttijd!

Thanks voor de antwoorden anywayz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 09:27
Grappig, ik zie op een M35 die op een manier is ungelocked waar je hier niet over mag praten :+ , op de 2e en 4e regel "204 12 65 staan". Mobieltje is trouwens van de vorige postbank actie en ik hen 'm bijna alleen maar gebruikt met de telfort sim. Maar ja, als je toch zo'n kabel hebt he ;)

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 13:12

Korakal

Up up up!

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

We hanteren hier t.a.v. unlocken een zero-tolerance beleid, dus ook dit topic is tegen de policy in. Telfort had je dit overigens prima kunnen vertellen. Zoniet: dit is snel genoeg te vinden met googlen.

Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.