Toon posts:

NEC 2510 SP2 verwijderd maar nog steeds problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Paar dagen terug een spindel memorex dvd+ 8x gekocht. Altijd naar tevredenheid gewerkt. Echter nu kreeg ik op ca 1 op de 3 schijfjes een read error na ca 3.5GB. Haperingen, blokjes in beeld etc. Eerst dacht ik dat het aan de schijfjes lag, maar volgens mij is dit echter niet het geval.

Ik had windows update automatisch installeren aanstaan en zag dat er een 2 updates met SP2 in m'n software lijstje stonden. Ben bekend met de problemen van SP2 dus heb ze verwijderd en alles leek goed te werken. Totdat ik vanmorgen weer een paar dvd'tjes gebrand had met Nero en ze plots niet meer herkend werden door m'n nec 2510. Standalones en andere drives werkten ze overigens wel. Maar het is natuurlijk raar dat m'n eigen brander ze niet meer herkend.
Ben van Nero versie 25 naar versie 20 gegaan, dacht mischien ligt het daaraan, maar nog steeds worden ze niet herkend. Brand ik ze met een ander proggie dat worden ze wel weer door de nec gelezen.

Ik heb tevens een pioneer 107 op een andere pc. Ook deze had een fix met sp2 geinstalleerd en deze schijfjes werden ook niet meer herkend op m'n nec 2510 maar wederom wel weer op alle standalones en andere drives

Oude schijfjes die gebrand zijn met de nec2510 of pioneer 107 voordat de SP2 fix geinstalleerd was worden wel gewoon door de nec 2510 gepakt.

Moet ik maar gewoon een schone install van xp gaan doen of kan ik nog wat proberen?