King for a day,... fool for a lifetime.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik kom er niet verder mee en daarbij is het dan weer winstgevend voor een ander. Een beetje als een DC project maar dan met een commerciele instelling erachter. Goedgoed.. ik gooi het wel in de vuilnisbak. Iig bedankt voor al uw moeite.Han schreef op 06 oktober 2004 @ 14:50:
Ook hier geldt, google is je vriend:
mobiele telefoon inleveren goed doel
Of sla het kapot met een hamer, film dat, dan hebben wij er ook nog wat aan.
Beter is natuurlijk zo'n inleveractie.
[edit]
Opgezocht:
www.aap.nl -> Steun Aap -> Mobieltje inleveren
Je kunt gratis een zakje krijgen om je mobiel in te doen, en die kun je dan weer zonder kosten naar Stichting Aap retourneren. Jouw mobiel staat op "de lijst" van geld-opbrengende toestellen, dus ze krijgen er geld voor van het recyclingsbedrijf.
[ Voor 102% gewijzigd door ESteg op 06-10-2004 19:14 ]
En dan wordt je mobieltje nog gerecycled ookESteg schreef op 06 oktober 2004 @ 19:09:
Stichting Aap deed laatst zoiets... da's een goed doel
[edit]
Opgezocht:
Je kunt gratis een zakje krijgen om je mobiel in te doen, en die kun je dan weer zonder kosten naar Stichting Aap retourneren.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Doe je daaraan mee
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Een gratis zak, kijk das al het halve werk.ESteg schreef op 06 oktober 2004 @ 19:09:
Stichting Aap deed laatst zoiets... da's een goed doel
[edit]
Opgezocht:
Je kunt gratis een zakje krijgen om je mobiel in te doen, en die kun je dan weer zonder kosten naar Stichting Aap retourneren. Jouw mobiel staat op "de lijst" van geld-opbrengende toestellen, dus ze krijgen er geld voor van het recyclingsbedrijf.
Wel in samenwerking met recell. Daar kwam ik via google ook op en wat verderlezend op de site wil hij niet zeggen hoeveel winst het bedrijf maakt. En dáár kriebelt het bij me. Maargoed.. nogmaals dank!
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Maar aangezien de TS daar niet inkan doe ik 'm maar gewoon dicht
Dit topic is gesloten.
![]()