Ik zit met een klein dillema. Zoals sommigen van jullie weten heb ik een Fallout site op internet (zie home). Nu heeft Kreegle van DAC mij gevraagd, na overleg met Silverdawn van RPG-Planet, of ik misschien geintereseerd was om bij DAC te komen "werken". Nu ben ik daar zeker in geintereseerd, en dan wordt een deel van de informatie van mijn site verwerkt in de nieuwe DAC-site, die overigens bijna af is als ik het goed begrepen heb. Maar dan ben ik wel mijn "eigen" site deels kwijt (denk ik), en dat zou ik een beetje jammer vinden.
Nu is het ook mogelijk om een sub-hosting te krijgen, en dan blijft de site als het goed is wel in zijn originele vorm bestaan.
Ik zit nu een beetje met de situatie van site deels verliezen, maar een kans om bij zo'n grote site te komen krijg je natuurlijk ook niet vaak.
Help. Wat zouden julie in zo'n situatie doen? bij voorbaat dank voor de mededelingen.
Nu is het ook mogelijk om een sub-hosting te krijgen, en dan blijft de site als het goed is wel in zijn originele vorm bestaan.
Ik zit nu een beetje met de situatie van site deels verliezen, maar een kans om bij zo'n grote site te komen krijg je natuurlijk ook niet vaak.
Help. Wat zouden julie in zo'n situatie doen? bij voorbaat dank voor de mededelingen.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"