Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia 9210i synchroniseerd niet meer goed met Outlook 2003.

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 16:56
Het probleem:
Zonder dat er iets is gewijzigd op de pc (compaq nx7010) wil de gsm niet meer de contactpersonen goed synchroniseren.
Hij heeft het 3 maanden zonder problemen gedaan en vanuit het niets is het mis gegaan.
De kalender wordt nog wel steeds goed bijgewerkt.

Op de pc staat de laatste PC suite versie geinstalleerd.
Als ik de taak eigenschappen van de contactpersonen open en daarna op wijzigen klik dan kan ik kiezen uit Contacts maar dan wel 3 stuks onder elkaar :?
Ik heb elke geprobeerd maar geen blijkt de juiste te zijn.

Er stond ook nog een Ongeldige tek%s in het lijstje maar deze heb ik kunnen verwijderen door het bestand uit de documenten map te verwijderen. (had volgens mij een .cib extensie).

Nu heb ik ook geprobeerd om alles contactpersonen te verwijderen uit outlook.
Synchronisatie ingesteld om alleen van gsm naar pc te syncen. Maar als hij dat doet dan kopieert hij niet alle contactpersonen uit de telefoon.
Nadat "alles" is gesynchroniseerd, en je voert de taak opnieuw uit dan zegt hij elke keer dat hij 6 bepaalde persoon heeft verwijderd en de volgende keer zegt hij weer dat hij ze heeft toegevoegd.

Op de gsm staan de meest bijgewerkte data en Outlook wordt eigenlijk als een soort back-up gebruikt ingeval van diefstal van de gsm.

Het verwijderen van de pc suite software en het daarna herinstalleren bleek geen oplossing.

PS ik heb de gsm en pc niet bij de hand omdat deze van een klant zijn en ik zou nog naar het probleem kijken alleen kan ik hier niets over vinden op internet

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 16:56
**schopje**
Is niemand bekend met dit probleem?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal