MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
*Wat voor firewall heb je voor ogen? Gewoon NAT of wil je ook firewall rules kunnen aanmaken? Stel eens duidlijke eisen?
*Stabiele verbinding, tja als een router geen stabiele verbinding in stand kan houden komt ie denk niet in de verkoop. Bij extreme belasting echter, hoe ver wil je gaan? Wil je max p2p op draaien? eMule/BT zonder verbinding restricties?
Heb je verder geen eisen?, want vorigen leken een beetje standaard eisen die je ook wel op de doos/website kon vinden.
*Stabiele verbinding, tja als een router geen stabiele verbinding in stand kan houden komt ie denk niet in de verkoop. Bij extreme belasting echter, hoe ver wil je gaan? Wil je max p2p op draaien? eMule/BT zonder verbinding restricties?
Heb je verder geen eisen?, want vorigen leken een beetje standaard eisen die je ook wel op de doos/website kon vinden.
Ik heb sinds kort een linksys WRT54G en moet zeggen, het is een verademing tegenover mijn oude edimax en SMC routers.
Bovendien zijn er voor linksys ook gehackte firmware versies in omloop die je wat meer instellingen geven om mee te experimenteren (oa zendvermogen ed).
Bovendien zijn er voor linksys ook gehackte firmware versies in omloop die je wat meer instellingen geven om mee te experimenteren (oa zendvermogen ed).
waarom niet alleen een WAP? Die router heb je al.......
"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
Verwijderd
Tsja, slechte producten worden niet meer gemaakt. Die keuze zou dus vooral persoonlijk moeten zijn. Alledrie de merken kunnen kwalitatief goede spullen produceren.
Ik stel voor dat je eens op specs gaat vergelijken en voor jezelf op een aantal belangrijke punten gaat kijken welke het beste voldoet. En om meer "subjectieve" argumenten te hebben kun je het beste zoeken naar reviews etc. op internet.
Het is niet echt de bedoeling dit soort wat-moet-ik-kopen-topics te openen, sorry
Ik stel voor dat je eens op specs gaat vergelijken en voor jezelf op een aantal belangrijke punten gaat kijken welke het beste voldoet. En om meer "subjectieve" argumenten te hebben kun je het beste zoeken naar reviews etc. op internet.
Het is niet echt de bedoeling dit soort wat-moet-ik-kopen-topics te openen, sorry
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()