Bij het opstarten met de cd bootdisk van drive image en vervolgens de restore funktie kiezen zijn niet al mijn schijven zichtbaar. De schijf aangesloten op de sata aansluiting wel maar de 2 andere schijven die aangesloten zijn op de raid controller (die ik overigens niet op raid ingesteld heb maar de snelheid is wel 133 i.p.v. 100 ata) worden niet gezien door pqre.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
In windows xp pro is wel gewoon de via storage controller geinstalleerd zonder problemen. Het lijkt erop dat de raid controller niet ondersteund wordt door powerquest drive image, ik kan hem inderdaad niet vinden onder hun lijst.
De VIA drivers gebruiken die bij het moederbord geleverd zijn? Dit heb ik nog niet gedaan omdat deze al goed in winxp geinstalleerd is.
winxp pro machine
P4P800 deluxe (intel 865) moederbord met raid VIA controller.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
In windows xp pro is wel gewoon de via storage controller geinstalleerd zonder problemen. Het lijkt erop dat de raid controller niet ondersteund wordt door powerquest drive image, ik kan hem inderdaad niet vinden onder hun lijst.
De VIA drivers gebruiken die bij het moederbord geleverd zijn? Dit heb ik nog niet gedaan omdat deze al goed in winxp geinstalleerd is.
winxp pro machine
P4P800 deluxe (intel 865) moederbord met raid VIA controller.