"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ja dat kan. Ik zou die schijf wel eerst partitioneren. Dan eerst FDISK, dan iedere partitie een format geven, of Partition Magic of zo gebruiken.
Hij hoeft niet in patities ingedeeld te worden. ik wil hem enkel volledig wissen. Is format c:\ nu genoeg? of moet dat "echo y| format c:/c/u" er volledig staan?
ik dacht nml dat als je een grote harde schijf gewoon formateerde je boven een bepaalde grote dat niet vanaf een boot flop doen kan?
ik dacht nml dat als je een grote harde schijf gewoon formateerde je boven een bepaalde grote dat niet vanaf een boot flop doen kan?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
download het programma
Gdisk.exe dit programma is veel sneller met formateren en partitioneren
mbr /1 /cre /for /q /pri (primaire part. maken en formateren quick)
mbr /1 /wipe (mbr verwijderen)>:)
P@trick
Gdisk.exe dit programma is veel sneller met formateren en partitioneren
mbr /1 /cre /for /q /pri (primaire part. maken en formateren quick)
mbr /1 /wipe (mbr verwijderen)>:)
P@trick
gewoon partitie maken en dan format c:/s
de /s als je het systeem er op wil zetten alle andere commando's zijn overbodig.
de /s als je het systeem er op wil zetten alle andere commando's zijn overbodig.
als ie al gepartitioneerd (is als er al 'iets' op staat dus) gewoon format c: /q .. duurt 5 seconden ofzo
Gewoon format c:, hapje eten... evt slapen.. klaar
Verwijderd
Doe maar 50 seconden ....Op zondag 31 december 2000 00:11 schreef rick_h het volgende:
als ie al gepartitioneerd (is als er al 'iets' op staat dus) gewoon format c: /q .. duurt 5 seconden ofzo
Veel dank.
alles is goed gegaan
alles is goed gegaan
Pagina: 1