[Office] Aanhalingstekens...

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Volgende "probleem".

Als je de " typt, dan moet je daar eerst een spatie achteraan typen, of gewoon doortypen om em zichtbaar te maken.
Ik heb de land/taal/toetsenbordinstellingen gewijzigd, maar dit mocht niet baten.

Weet iemand waar ik kan instellen dat dit teken automagisch meteen verschijnt?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:33

Maasluip

Kabbelend watertje

Dat zijn denk ik wel je toetsenbord instellingen. US-International doet dat, US niet.
(Ja, je moet er van houden, ik vind het een geweldige feature, vooral voor accenten op letters)

Dit zit trouwens in het configuratiescherm niet bij toetsenbord instellingen maar bij landinstellingen

[ Voor 23% gewijzigd door Maasluip op 06-10-2004 11:20 ]

Signatures zijn voor boomers.

• kreator

kreator

Topicstarter
Maasluip schreef op 06 oktober 2004 @ 11:18:
Dat zijn denk ik wel je toetsenbord instellingen. US-International doet dat, US niet.
(Ja, je moet er van houden, ik vind het een geweldige feature, vooral voor accenten op letters)
Ik vind het ook handig. De klant niet. :{.

Ah. Maar ik zal es kijken of US het beter doet dan international.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

dode toets functie heet dat

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Maasluip schreef op 06 oktober 2004 @ 11:18:
Het wordt alleen heel snel h'e'el ( ;) ) vervelend bij het programmeren. Maar inderdaad het licht aan de toetsenbord indeling (of was het invoertaal).

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Hehe, die Indiase programmeur die mijn PC wel eens gebruikte begreep er ook niks van. Een keer ' drukken gaf hem geen commentaarteken (in VB), twee keer dan had hij er opeens twee! Handig voor mij, wist ik precies welke stukjes hij vermeubeld had.

• kreator

kreator

Topicstarter
Idd, US werkt wel. Dan kun je dus alleen de "e niet meer combineren. :). Nu ja, de klant mag kiezen.

Thx voor de oplossing!

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Eh ja, dat hoort bij elkaar. Met een ' kun je ook een accent maken en windows wil weten wat je doet.
Verder is het ook niet zo'n probleem want 'n in zo'n tik je met beide tobo instellingen op dezelfde manier (zonder spatiebalk te gebruiken). Misschien dat je je klant gewoon een tieplesje kunt aansmeren?

• kreator

kreator

Topicstarter
Maasluip schreef op 06 oktober 2004 @ 12:00:
Eh ja, dat hoort bij elkaar. Met een ' kun je ook een accent maken en windows wil weten wat je doet.
Verder is het ook niet zo'n probleem want 'n in zo'n tik je met beide tobo instellingen op dezelfde manier (zonder spatiebalk te gebruiken). Misschien dat je je klant gewoon een tieplesje kunt aansmeren?
:D. Dat zou wel nodig zijn. Ze typt compleet blind met 3 vingers. Razendsnel, maar het is geen gezicht. B-).

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
kreator schreef op 06 oktober 2004 @ 11:26:
Idd, US werkt wel. Dan kun je dus alleen de "e niet meer combineren. :). Nu ja, de klant mag kiezen.

Thx voor de oplossing!
Maar dan kun je nog wel steeds de oplossingen gebruiken die de OFFICE pakketten hier voor bieden.

shift+: en dan de e moet ook een ë geven. (in Office)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.