Toon posts:

Fotos terugzetten op de camera met windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, ik zou graag willen dat ik fotos terug kon zetten op mn camera (een canon S1 IS) Ik gebruik windows XP en hierbij is het niet mogelijk, heb ook al wat programma's geprobeerd maar nergens lukt t. Ik weet dat t kan als je een geheugenkaartlezer gebruikt. Maar weet iemand van jullie misschien of t ook rechtstreeks kan? want met mn oude camera (DSC P50) kon dit wel.

Alvast bedankt,

Verwijderd

Als windows de camera ziet als verwisselbaar medium dan is dit wel mogelijk.
Zo niet, dan gaat het hele verhaal niet op. Dan moet de software bijgeleverd bij de camera daar voor zorgen.
Anders zit er nix anders op dan kaartlezer te gebruiken.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 11:15:
Ik gebruik windows XP en hierbij is het niet mogelijk, heb ook al wat programma's geprobeerd maar nergens lukt t.
Zou je iets specifieker kunnen zijn? Waarom lukt het niet? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:37

Rudedadude

Maybe we were born to run

Als het zou kunnen dan zou het in zoombrowser moeten gebeuren, maar daarin kan ik die optie niet ontdekken. Het kan dus denk ik niet...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-02 15:25
Windows Commander ?

[ Voor 62% gewijzigd door Snowwie op 06-10-2004 11:51 ]

Mijn YouTube Channel

• Gigadwerg
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-10-2025
Het kan wel degelijk in Zoombrowser EX
Ga naar "Camera en memory card"
dan naar "upload images" en voila. Nog wel even de foto`s selecteren

De camera window wordt geopend en de foto`s kunnen geupload worden. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Gigadwerg schreef op 06 oktober 2004 @ 14:24:
Het kan wel degelijk in Zoombrowser EX
Ga naar "Camera en memory card"
dan naar "upload images" en voila. Nog wel even de foto`s selecteren

De camera window wordt geopend en de foto`s kunnen geupload worden. :Y)
:( heb Zoombrowser geinstalleerd en gedaan wat je zegt, maar als ik op die mooie knop upload images druk, gebeurd er helemaal niks...

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Kaartlezer (USB 2.0) kost 12,- bij Mycom. :)

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Via Windows zal het iig niet lukken, het is geen normaal removable storage device, maar een Digital still camera. Van die laatste kan Windows alleen lezen, niet schrijven.

• Gigadwerg
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 19:46:
[...]

:( heb Zoombrowser geinstalleerd en gedaan wat je zegt, maar als ik op die mooie knop upload images druk, gebeurd er helemaal niks...
Heb je CameraWindow 4.x wel geinstalleert??
Dat is het programma waarmee het uiteindelijk geupload wordt.
En misschien zijn er wel software updates: www.powershot.com

Ik heb het zelf met mijn G2 wel eens gedaan. Met mijn 300D heb ik het nooit geprobeert, maar het moet dus wel kunnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Gigadwerg op 06-10-2004 22:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gigadwerg schreef op 06 oktober 2004 @ 22:54:
[...]

Heb je CameraWindow 4.x wel geinstalleert??
Dat is het programma waarmee het uiteindelijk geupload wordt.
En misschien zijn er wel software updates: www.powershot.com

Ik heb het zelf met mijn G2 wel eens gedaan. Met mijn 300D heb ik het nooit geprobeert, maar het moet dus wel kunnen.
volgens mij wel, dat is toch hetzelfde programma waarmee de fotos worden gedownload? krijg je zo'n nieuw schermpje. kan t nu niet nakijken, zit op mn werk, maar volgens mij is die ook geinstalleerd.

• Gigadwerg
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 09:55:
[...]

volgens mij wel, dat is toch hetzelfde programma waarmee de fotos worden gedownload? krijg je zo'n nieuw schermpje. kan t nu niet nakijken, zit op mn werk, maar volgens mij is die ook geinstalleerd.
Ja met dat schermpje heb ik het toen geupload naar de G2.

Ik heb het net met de 300D geprobeert en het werkt. In camerawindow zit een knop set waaronder weer Add images staat. Op die manier werkt het ook.

Verwijderd

Topicstarter
Gigadwerg schreef op 07 oktober 2004 @ 11:18:
[...]

Ja met dat schermpje heb ik het toen geupload naar de G2.

Ik heb het net met de 300D geprobeert en het werkt. In camerawindow zit een knop set waaronder weer Add images staat. Op die manier werkt het ook.
dat laatste werkt dus wel, alleen op een rare manier, hij zegt bij sommige fotos dat ik ze geedit heb, maar dat heb ik zeker weten niet gedaan, maar als ik dan kies, opslaan op bepaald formaat en gewoon beste formaat kies, dan kan t opeens wel. Maja t werkt dus ongeveer, thanx!

programma doet trouwens zowieso een beetje raar, bij "folders" staat niks behalve searchresults, dit lijkt me niet te bedoeling

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 18:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:53:
[...]
programma doet trouwens zowieso een beetje raar, bij "folders" staat niks behalve searchresults, dit lijkt me niet te bedoeling
weet iemand hoe ik dit kan fixen? want klopt volgens mij niet echt.

thanx
Pagina: 1