[WinxpPro]Excel geeft geen cellen maar info uit ander venser

Pagina: 1
Acties:

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
Titel voor deze topic is een beetje moeilijk.

Wanneer ik excel (2000/97) open en vervolgens voor openen kies en een bestand open is er niets aan de hand.
Nadat ik heb opgestart en uit Deze Computer een office-bestand dubbelklik opent deze ook netjes in het betreffende office-programma.

Wanneer ik enige tijd met office heb gewerkt en vervolgens op een bestand klik om te openen dan krijg ik het volgende.

http://www.photodump.com/direct/killerflappy/voorbeeld.jpg

Zoals je hier kunt zien worden de menu's van excel prima weergegeven.
De cellen worden echter niet weergegeven.

Wanneer ik de pc opnieuw opstart werkt het weer even.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat gebruik je nu, Exel 2000 of Exel 97? Het Office 97 pakket geeft inderdaad problemen onder WinXP, je dient een nieuwere pakket te gebruiken, zoals Office 2000.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• killerflappy
Han schreef op 06 oktober 2004 @ 11:26:
Wat gebruik je nu, Exel 2000 of Exel 97? Het Office 97 pakket geeft inderdaad problemen onder WinXP, je dient een nieuwere pakket te gebruiken, zoals Office 2000.
Office 2000 geeft hetzelfde probleem.
Wel worden de instellingen van de combinatie XPpro/office97 opgeslagen in het profiel van de gebruiker. Andere gebruikers hebben hier echter geen last van.

Ook is het een keer voorgekomen op een website met Java applet.

• killerflappy
Kan toch niet zo zijn dat office 2000 hier ook last van krijgt omdat eerder op een pc met office 97 is ingelogd waarna het profiel is opgeslagen?