Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 13:00

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Heb van m'n werk een ipaq 2210 gekregen en wou hem ook als mp3 speler gaan gebruiken.

De 1 gig sd kaartjes komen binnen handbereik en had graag zo eentje erin gestoken. Echter in de handleiding stond enkel tot 512. Maar die is ook van 2003. Toen was er misschien nog geen 1gig kaartje.

Is er iemand die zo een werkende configuratie heeft?

De reden dat ik geen CF kaartje erin wil steken is dat ik later misschien GPS of een kaartlezer erin wil steken.

@sabbi: ja dat denk ik ook maar te doen. Maar misschien heeft iemand het hier al werkende

[ Voor 10% gewijzigd door dread op 06-10-2004 11:59 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Weet wel dat het afspelen van een mp3 op een Ipaq ontzettend veel van je accu vraagt

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:12

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik ben destijds voor mijn 3970 met 512 mb SD gewoon naar de winkel gegaan en heb gevraagd of ik eerst even mocht proberen of de kaart wel in mijn pda werkte.

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 13:00

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
niemand echt geprobeerd??

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:01
Als je eens rondkijkt op het forum van PocketPC Club, dan zal je zien dat er een hoop mensen rondlopen met een ipaQ2210 + 1GB SD-kaartje..
Lijkt me dat het goed werkt dus :)

• RdamRobin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 17:16
Gunner schreef op 06 oktober 2004 @ 10:51:
Weet wel dat het afspelen van een mp3 op een Ipaq ontzettend veel van je accu vraagt
Valt best mee, ik haal 8-10 uur muziek luisteren met een 2210 waarin in 1 Gb CF kaart zit en een 128 Mb SD kaart (wel met het beeldscherm uit)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

1Gb microdrive (+ 512Mb sd) is iig geen probleem, dat heb ik zelf

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1