Toon posts:

[XP] Geformateerd, usb aansluitingen werken niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister mijn PC (2,5ghz Fujitsu Siemens) thuis geformateerd. Er stond als laatst Windows XP SP1 op, en alles liep perfect, alleen een beetje traag. Vandaar dat ik besloot om hem te formateren.
Voordat ik ging formateren zag ik voor het eerst dat mijn schijf uit 2 partities bestond, dit was me nog nooit eerder opgevallen. In die 2e Partitie (F) stonden allerlei .bat enz bestanden (geen windows map).

Ik heb toen mijn hele PC geformateerd en alle partitie's verwijdert, en Windows XP erop gegooid. Alles leek perfect te gaan tot ik mijn Internet wilde Installeren (Speedtouch USB modem). Hij zag mijn hele modem gewoon niet, en het leek net of hij niet aangesloten stond. Ik probeerde even later mijn USB gamecontroller aan te sluiten, en deze deed het ook niet. Bij apparaatbeheer staat dat alles correct werkt. :? Even later wilde ik een mp3tje afspelen, en hij kon ook geen geluid meer afspelen.
Toen dacht ik, het zal wel aan die windows liggen. Dus heb ik windows 2000 Pro geïnstalleerd. Maar ook daar precies hetzelfde probleem. Kan het nog vager??

Ik heb even op google gezocht, maar daar kwam niet veel interresants uit.
Heeft het dan toch te maken met die map die ik verwijdert heb?
Kunnen jullie mij helpen?

Bij voorbaat dank,

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:15
als het goed is heb je 2? mooie cd's bij je pc gehad , 1 daarvan is de cd met drivers. probeer daar is wat van te installen als je die hebt?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:38

Zerora

Ik Henk 'm!

tenzij die twee cd's master back-up cd's zijn dan heb je er na een format er niet zo veel meer aan.
Maar als je geen quickformat hebt uitgevoerd is dit nog terug te draaien.

[ Voor 32% gewijzigd door Zerora op 06-10-2004 10:45 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 cd bij mijn pc gehad, hier stond windows op en iets met backup ja. Ik mijn PC de 2e keer snel geformateerd |:(

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Als je naar www.fujitsu-siemens.com surft, kan je met je typenummer denk ik wel drivers vinden.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:38

Zerora

Ik Henk 'm!

Maar misschien moet je eens zoeken op internet naar drivers/driversupdates voor moederbord enzo. Ik neem aan dat je ergens nog een pc hebt met internet.
Misschien dat dat het probleem oplost. Zie antwoord van Vunzz.

[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 06-10-2004 11:01 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat dat het is.
Thanks guys

_/-\o_
Pagina: 1