Logistiek Routeplanner

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pimssi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 02:37
Tweakers,

Ik ben opzoek naar een routeplanner, waarmee de snelste route voor minimaal 17 bestemmingen kan worden berekend. Een logistiek routeplanner dus. Searches op t forum en zelfs op google leverde voor mij nagenoeg niets op. Weet iemand toevallig zo'n programma?

Bedankt!

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

neem eens contact op met een logistiek bv.
bijvoorbeeld www.hoeversgroep.nl

of http://www.sprinter2000.com/ ze leveren software sprinter 2000, misschien is dat wat je zoekt

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

• pimssi
Bedankt, maar dat is allemaal wel erg proffesioneel, uitgebreid, en niet te vergeten; erg duur.
Ik was meer opzoek naar een uitgebreidde routeplanner. Onze bezorgdienst heeft ongeveer 17 afleveringen op een dag in regio eindhoven. Bijna alles wordt geregeld door onze Exact Software, een goede routeplanner (berekenaar) ontbreekt echter nog. Zelf vond ik de AND planner, maar kwam er laatst achter dat deze maar tot 12 adressen kan berekenen.

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 07:55

Glabbeek

Dat dus.

Ik heb hier Microsoft MapPoint Europe op mijn computer staan en daar kan je een hoop stops opgeven (ik heb er nu 20 staan) die je kan optimizen, zodat ze in de meest optimale volgorde komen te staan. Misschien is dat wat?

En zo is het maar net.

• pimssi
Oh, ik was die optie nog niet tegengekomen. Ga het even proberen, bedankt!

• pimssi
Ik heb microsoft mappoint nu een tijdje in gebruik, maar voldoet helaas nog niet aan al m'n eisen.
Zo kan ik niet aangeven dat ik met een vrachtwagen rijdt, staan de nieuwbouwwijken hier in de buurt er niet op, kan ik geen vaste stoptijd invullen en moet ik meer mogelijkheden per stop hebben (tijdsafspraken, e.d.). Misschien weet iemand een programma dat dit wel kan?
Pagina: 1