[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Vertel eens wat meer over je systeem
, dan heb je meer kans dat iemand een oplossing heeft!
Op m'n werk heb ik 'n keer hetzelfde probleem gehad, dit bleek aan de voeding van de PC's te liggen. Daar stonden alleen wel 24 PC's te draaien en zo nu en dan trok de groep waar ze op stonden dat dus niet.
Misschien speelt dit bij jou ook een rol...
Misschien speelt dit bij jou ook een rol...
Systeem is Intel P2-300, 160MB RAM met Win98 (volledig geupdate).
Philips CDD2600 brander, A-Open 36x CDROM, Diamond Fireport 40 SCSI kaart, 2 netwerkkaarten, HP 4100C scanner, modem, AWE64 geluidskaart.
En sinds kort dus een Intel-740 AGP videokaart.
En tussen deze en de vorige post is, is het dus nog een keer fout gegaan.
grtz.
AxiMaxi
Philips CDD2600 brander, A-Open 36x CDROM, Diamond Fireport 40 SCSI kaart, 2 netwerkkaarten, HP 4100C scanner, modem, AWE64 geluidskaart.
En sinds kort dus een Intel-740 AGP videokaart.
En tussen deze en de vorige post is, is het dus nog een keer fout gegaan.
grtz.
AxiMaxi
Ik denk aan de voeding.... Dat is het eerste wat in me opkomt...
Wat raar, want er heeft al eens een tweede HD in gezeten en toen ging alles vlekkeloos.
Okay, alle slots zitten vol, maar waarom heb ik het probleem dan nog nooit eerder gehad.
Ik heb in ieder geval de 4MB PCI videokaart er maar weer in gehangen, 's kijken of het uitmaakt.
250 watt moet toch genoeg zijn?
grtz.
AxiMaxi
Okay, alle slots zitten vol, maar waarom heb ik het probleem dan nog nooit eerder gehad.
Ik heb in ieder geval de 4MB PCI videokaart er maar weer in gehangen, 's kijken of het uitmaakt.
250 watt moet toch genoeg zijn?
grtz.
AxiMaxi
Had ik ook. Windows overnieuw installeren doet wonderen...
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Pagina: 1