spontane reset :(

Pagina: 1
Acties:

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 15:33
Hoe kan het zijn dat mijn computer op de meest onverwachte (en dus meestal ook hoogst ongelegen) keihard reset? :'(
Vandaag nog: CD'tje aan het fikken: KLABAM... reset en natuurlijk de CD verrot :(

Kan het liggen aan het feit dat ik sinds kort een AGP videokaart heb, i.p.v. een PCI?
Toen begon te ellende.
Maar Windows geeft geen conflicten aan en ik heb al 2 AGP kaarten geprobeerd. ;(

grtz.
AxiMaxi

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

• manyac
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Vertel eens wat meer over je systeem |:(, dan heb je meer kans dat iemand een oplossing heeft!

• jeepey
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op m'n werk heb ik 'n keer hetzelfde probleem gehad, dit bleek aan de voeding van de PC's te liggen. Daar stonden alleen wel 24 PC's te draaien en zo nu en dan trok de groep waar ze op stonden dat dus niet.

Misschien speelt dit bij jou ook een rol...

Vertalen.nu

• AxiMaxi
Systeem is Intel P2-300, 160MB RAM met Win98 (volledig geupdate).
Philips CDD2600 brander, A-Open 36x CDROM, Diamond Fireport 40 SCSI kaart, 2 netwerkkaarten, HP 4100C scanner, modem, AWE64 geluidskaart.
En sinds kort dus een Intel-740 AGP videokaart.
En tussen deze en de vorige post is, is het dus nog een keer fout gegaan.

grtz.
AxiMaxi

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik denk aan de voeding.... Dat is het eerste wat in me opkomt...

• AxiMaxi
Wat raar, want er heeft al eens een tweede HD in gezeten en toen ging alles vlekkeloos.
Okay, alle slots zitten vol, maar waarom heb ik het probleem dan nog nooit eerder gehad.
Ik heb in ieder geval de 4MB PCI videokaart er maar weer in gehangen, 's kijken of het uitmaakt.
250 watt moet toch genoeg zijn?

grtz.
AxiMaxi

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Had ik ook. Windows overnieuw installeren doet wonderen...

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Pagina: 1