Ik heb nu een tijdje me server met fedora core 2 draaien en het werkt in principe perfect met wat kleine foutjes. Welke ik later nog moet repareren. Maar goed even over dit probleem.
Ik maak gebruik van pdns met poweradmin als webbased. Echt het werkt perfect alleen als ik naar poweradmin page ga krijg ik een heleboel fouten, de volgende:
Ik heb toen de coder van poweradmin gevraagd en die zei dat het een bug is in pear DB. Dat zou tuurlijk goed kunnen, maar dan vraag ik me af waarom hebben andere website's daar geen last van! Volgens hem kwam door de slechte code van de pagina's (goed toen dacht ik bij mezelf al, dat hij hier aangaf dat zijn pagina's slechte code hadden, maar ik hield me mond maar ff
) maar goed, ik kon dit verhelpen door bij [i]/etc/php.ini[i]
het volgende te veranderen:
Dus de bovenste helpt het probleem en bij de onderste heb ik het probleem
Nu kan ik dus hier weinig over vinden, zeg maar neits bij google. Ook zie ik geen bug of wat dan ook bij pear DB staan. Dus ik vroeg me af of meer mensen hier problemen mee hebben? Of weet iemand hier de oplossing er voor, want zoals ik zeg google levert totaal niets op de website's van php of pear of andere website's/mailinglists
Ik maak gebruik van pdns met poweradmin als webbased. Echt het werkt perfect alleen als ik naar poweradmin page ga krijg ik een heleboel fouten, de volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Notice: Use of undefined constant DB_PORTABILITY_DELETE_COUNT - assumed 'DB_PORTABILITY_DELETE_COUNT' in /usr/share/pear/DB/mysql.php on line 723 Notice: Use of undefined constant DB_PORTABILITY_LOWERCASE - assumed 'DB_PORTABILITY_LOWERCASE' in /usr/share/pear/DB/mysql.php on line 290 Notice: Use of undefined constant DB_PORTABILITY_RTRIM - assumed 'DB_PORTABILITY_RTRIM' in /usr/share/pear/DB/mysql.php on line 308 Notice: Use of undefined constant DB_PORTABILITY_NULL_TO_EMPTY - assumed 'DB_PORTABILITY_NULL_TO_EMPTY' in /usr/share/pear/DB/mysql.php on line 316 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/share/pear/DB/mysql.php:723) in /home/webserver/o4c/pdns/inc/toolkit.inc.php on line 139 |
Ik heb toen de coder van poweradmin gevraagd en die zei dat het een bug is in pear DB. Dat zou tuurlijk goed kunnen, maar dan vraag ik me af waarom hebben andere website's daar geen last van! Volgens hem kwam door de slechte code van de pagina's (goed toen dacht ik bij mezelf al, dat hij hier aangaf dat zijn pagina's slechte code hadden, maar ik hield me mond maar ff
het volgende te veranderen:
code:
1
2
| ;error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE error_reporting = E_ALL |
Dus de bovenste helpt het probleem en bij de onderste heb ik het probleem
Nu kan ik dus hier weinig over vinden, zeg maar neits bij google. Ook zie ik geen bug of wat dan ook bij pear DB staan. Dus ik vroeg me af of meer mensen hier problemen mee hebben? Of weet iemand hier de oplossing er voor, want zoals ik zeg google levert totaal niets op de website's van php of pear of andere website's/mailinglists
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8