Toon posts:

Kaartje in Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om mijn huidige nVidia geForce mx 64mb te vervangen voor een betere kaart? ja, dat moet kunnen zou je denken, maar het betreft hier een laptop :? ik heb er nog niks over kunnen vinden en ik zou graag willen weten of dit kan, of dat het een stomme vraag is en ik beter een nieuwe beestje kan kopen :/.

Alvast bedankt.

btw: ik heb een medion 2.8gHz 512mb

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 02:06 ]

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
bij de meeste laptops zit de videokaart vastgebakken op het moederbord gloof ik en zijn er ook geen uitbreidingssloten voor. Het upgraden van videokaarten in laptops is nog iets heel nieuws.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Laptops zitten inderdaad meestal redelijk vol. Ik heb het dan ook nog nooit gezien dat je een video kaart kan vervangen. Meestal zit dat gewoon onboard, en moet je dus het hele moederbord vervangen, wat neer komt op een nieuwe laptop :)

Koop al mijn ads!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Sommige videokaarten in notebooks zitten op een losse kaart om het zo mogelijk te maken verschillende modellen met verschillende kaarten uit televeren.

Ook al zou je zo'n model hebben, dan nog is het praktisch niet mogelijk om een betere kaart daarvoor te krijgen omdat ze gewoonweg niet te koop zijn.

Dit is het grote nadeel van een notebook.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Ik denk dat de TS al blij moet zijn dat zn VGA-kaart eigen videomem heeft...

Medion-klaptop is vrijwel niet uit te breiden. Sommige klaptops met een ATI-kaart wel, maar dan hebben we het niet over het 'Medion' segment...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er is een bijzonder simpele manier om te kijken of dit een mogelijkheid is:

Kijk of de videochip op een losse kaart zit. Zo ja: misschien te upgraden. Zo nee: no way :z

En dat had je toch echt zelf kunnen doen voor een topic te openen :o

GoT Huisregels

Beetje zelfwerkzaamheid/logisch nadenken mag ook wel...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.