My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
dat is btw wel zonder hem te formateren, het is die filesystem conversie die in Windows ingebouwd is. Misschien vreet WinXP dat wel?
Start -> run -> cmd:
1
| convert <driveletter> /fs:ntfs |
[ Voor 14% gewijzigd door Fludizz op 06-10-2004 00:44 ]
Volume size
Another determining factor is the physical size of your partition. FAT supports partition sizes only up to 2 GB. If your partition size is larger than 2 GB, you must either format it as NTFS or break it into smaller partitions. Keep in mind that NTFS has more overhead than FAT. If your partition size is smaller than 200 MB, you should use FAT to avoid losing a major chunk of disk space to the overhead associated with NTFS. The maximum size of an NTFS partition is 16 EB (exabytes—an exabyte is 2^64 bytes, or 1,024 terabytes).
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Kijken of ik dan wat kan aanrommelen met security en compressie natuurlijk!
---------------
Verwijderd
Dat is absolute onzin!MisTraller schreef op 06 oktober 2004 @ 00:47:
[...]
Kijken of ik dan wat kan aanrommelen met security en compressie natuurlijk!
Compressie is geen argument: Je wint misschien op zijn best terug wat je aan NTFS overhead hebt verloren.
Security is nog grotere nonsens: Een administrator kan security rechten overschrijven. Je stopt je stick in een andere computer waar je admin rechten hebt en je kan weer alles. En het hele idee van een USB stick is dat je hem overal mee naar toe kan nemen.
Compressie weet ik niet
Edit: Ah, ik heb dus gelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 06-10-2004 00:58 ]
Simracing set: Thrustmaster TX Servo Base + T3PA Pro + Leather 28GT Wheel (Revisie nodig!) aangeboden - En meer!
Nou sorry hoor.....een echte tweaker vind dingen graag zelf uit, daarom wilde ik ook kijken of ik wat kon aanrommelen lees: kijken of het interessant is om er iets mee te doen.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 00:56:
[...]
Dat is absolute onzin!
Compressie is geen argument: Je wint misschien op zijn best terug wat je aan NTFS overhead hebt verloren.
Security is nog grotere nonsens: Een administrator kan security rechten overschrijven. Je stopt je stick in een andere computer waar je admin rechten hebt en je kan weer alles. En het hele idee van een USB stick is dat je hem overal mee naar toe kan nemen.
Daarom vroeg ik me dus gewoon af waarom velen wel een ntfs partitie kunnen maken en ik niet. Het verlossende antwoord is al gegeven, windows 2000 vind het allemaal prima, convert gaat, maar gewoon format ook. [thanx Fludizz
XP convert blijft zeggen dat hij geen exclusieve toegang kan krijgen.
Compressie; tja, ligt er maar volledig aan wat je erop zet natuurlijk. Met een 512 mb stick valt er bij een zooi bitmapjes heel wat meer te besparen dan alleen ntfs overhead.
* Mistraller rommelt lekker met zijn 512 stickie met ntfs en haalt zijn schouders op
[ Voor 3% gewijzigd door Mistraller op 06-10-2004 01:09 ]
---------------