Hoi,
Pas geleden is de temperatuur regelaar van mijn moederbord kapot gegaan. Hoe dat komt weet ik ook niet... Merkte het bij het spelen van spellen.
Ik heb er ook niet mee gemod. Ben niet zo'n pc modder.
Bij het spelen van spellen word de temperatuur wel boven de 70 graden gehaald wat hij, maar ook ik, niet erg prettig vind.
Het fannetje draait nu wel, maar op een constante spanning van 12 volt en word niet meer geregeld en gaat dus ook niet meer harder draaien.
Voor een tijdelijke oplossing heb ik gewoon een huiskamer van voor een naast een open kast gezet (klein van formaat). Deze koelt wel goed moet ik zeggen
, maargoed.
Ik heb zitten zoeken op inet naar een andere koeler...
Ik heb een passive koelblok gevonden voor een socket 478 P4.
Nu vraag ik me af... Kan deze koelblok dan wel genoeg koelen.
Heeft er iemand hier ervaring mee?
Ik heb een:
P4 1.7Ghz socket 478.
Compaq moederbord.
Afz.
Omaster
Pas geleden is de temperatuur regelaar van mijn moederbord kapot gegaan. Hoe dat komt weet ik ook niet... Merkte het bij het spelen van spellen.
Ik heb er ook niet mee gemod. Ben niet zo'n pc modder.
Bij het spelen van spellen word de temperatuur wel boven de 70 graden gehaald wat hij, maar ook ik, niet erg prettig vind.
Het fannetje draait nu wel, maar op een constante spanning van 12 volt en word niet meer geregeld en gaat dus ook niet meer harder draaien.
Voor een tijdelijke oplossing heb ik gewoon een huiskamer van voor een naast een open kast gezet (klein van formaat). Deze koelt wel goed moet ik zeggen
Ik heb zitten zoeken op inet naar een andere koeler...
Ik heb een passive koelblok gevonden voor een socket 478 P4.
Nu vraag ik me af... Kan deze koelblok dan wel genoeg koelen.
Heeft er iemand hier ervaring mee?
Ik heb een:
P4 1.7Ghz socket 478.
Compaq moederbord.
Afz.
Omaster