Toon posts:

Laptop hd start te vaak op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
halowa

Ik speel al een tijdje games op mn laptop..(2.8gHz - 512 mb - geforce mx 64mb) en dit ging altijd prima.. totdat ik een keer mn hd had geformateerd, sindsdien begint elke keer 5 minuten nadat ik een spel ben begonnen de hd te ratelen als een mothefucker en heb ik nog maar 20 fps. dit blijft een minuut zo, waarna het even rustig is en na 5 minuten weer begint. Ik ben al bij msconfig weze kijken en heb daar alle achtergrond services uitgezet. Het probleem bleef... ik ben redelijk ten einde raad.. 8)7

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
is het erg als ik de topititel ietsjes te pikant vind voor een probleem als dit?

en zou je overwegen windows een keer te re-installen?

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

E-Rick

I love it :7

bigfoot1942 schreef op 06 oktober 2004 @ 00:22:
is het erg als ik de topititel ietsjes te pikant vind voor een probleem als dit?

en zou je overwegen windows een keer te re-installen?
Waarschijnlijk heeft ie dat ook gedaan, na het formatteren. Als dat niet zo is, dan snap ik wel dat zn game niet zo best loopt :D

pikey, heb je alle windows updates en up-to-date drivers voor al je hardware geinstalleerd?
edit:
en: Systeem virus- en spywarevrij? Geen andere programma's draaien die (te) veel geheugen gebruiken?

[ Voor 12% gewijzigd door E-Rick op 06-10-2004 00:33 ]

Choose life

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-01 22:28

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

tiz hier een redelijk net forum.. dus ik denk niet echt dat je met zo'n tekst ver komt in een forum zo als deze.

met een nette gewone topic titel en teks krijg je denk ik veel eerder antwoord op je probleem.

Bedankt alvast

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik gedaan.. inclusief direcx 9c enz.. misschien is mijn laptop gewoon niet geschikt als game-machine :/

Verwijderd

Topicstarter
btw kan ik mn topic dan nog veranderen?

• E-Rick

E-Rick

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 00:30:
ja heb ik gedaan.. inclusief direcx 9c enz.. misschien is mijn laptop gewoon niet geschikt als game-machine :/
Je zegt dat ie het eerst wel deed. Toch ergens een softwarematig probleem, een ratelende HD duidt meestal op swappen dus te weinig geheugen. Edit van mn vorige post gelezen?
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 00:31:
btw kan ik mn topic dan nog veranderen?
Nee dat kan niet. Moet je effe een modje vragen, kan via topicreport (klik op handje bovenaan)

[ Voor 34% gewijzigd door E-Rick op 06-10-2004 00:35 ]

Choose life

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb mn virusscanner op non-active staan en adware gebruikt.. ik heb zelf het id dat het juist begonnen is toen ik de nieuwste drivers van nvidia heb geinstalleerd.. maar als ik bij taakbeheer kijk dan staan de cpu-gebruik op 100% en staan de achtergrond services op 99%

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 00:37 ]

• E-Rick

E-Rick

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 00:35:
ja ik heb mn virusscanner op non-active staan en adware gebruikt.. ik heb zelf het id dat het juist begonnen is toen ik de nieuwste drivers van nvidia heb geinstalleerd..
Heb je de oude al teruggezet om te kijken of het daar aan ligt?

Choose life

Verwijderd

Topicstarter
ja, heb ik gedaan. maakt geen verschil

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi heeft de titel maar ff gekuist :X

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
toch zou ik alsnog windows ff compleet reinstallen, en vooraf volledig formatteren en achteraf defragmenteren. Daarna drivers en het spel, en dan spelen. en dan langzamerhand alle andere programma's installeren en bijhouden wanneer het spel het nog doet en wanneer niet meer lekker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had misschien eerst ff tot 10 moeten tellen voordat ik topic plaatste o-) ty moto

Verwijderd

Topicstarter
bigfoot1942 schreef op 06 oktober 2004 @ 00:41:
toch zou ik alsnog windows ff compleet reinstallen, en vooraf volledig formatteren en achteraf defragmenteren. Daarna drivers en het spel, en dan spelen. en dan langzamerhand alle andere programma's installeren en bijhouden wanneer het spel het nog doet en wanneer niet meer lekker.
jah dat ga ik maar eens doen.. morgen tog niks te doen.. als het niet lukt dan horen jullie het wel

bedankt :)
Pagina: 1