Wat is deze Apple nog waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb inmiddels op menige sites mijn apple te koop staan. maar ik vraag mij af of de prijs misschien iet wat te hoog ligt of niet.

Apple G3-400mhz Blue White versie: 2.2
* 30Gb IBM 7200rpm hdd
* ATi Radeon 7000 (uitgangen: dsub, DVI en tv-out)
* 384mb (2x 128mb, 2x 64mb)
* DVD speler
* toetsenboard + muis

Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/temp/appleG3.jpg
voor als er iemand is die niet weet wat de BW versie is.. wat mij sterk lijkt maargoed.

ik had dus deze Apple aangeboden voor 350,= euro dit omdat als ik naar tweedehandsmac.nl kijk dat je daar Apple G3-400mhz voor rond de 350,= euro krijgt. hierbij zitten dan vaak de standaard videokaart nog, minder geheugen en een kleinere hdd.

dit topic is dus niet bedoeld om mijn apple te verkopen. tis puur om te kijken of ik goed zit met mijn prijs. wat ik denk dat de apple G3 waard is.

verder vroeg ik mij nog af of jullie nog sites weten waar ik evt. mijn apple te koop kan zetten.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Misschien weten ze het hier:
Hoeveel is dit nog waard deel XIX

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
neej, vind ik van niet. dit omdat apple een andere waarde heeft dan de gewone pc waarde..
apple behoud meer zijn waarde. daardoor vind ik dus beter dat dit geschat kan worden door apple kenners dan de mensen die voornamelijk achter de pc zitten.

Verwijderd

ReseTTim schreef op 06 oktober 2004 @ 00:07:
[...]

neej, vind ik van niet. dit omdat apple een andere waarde heeft dan de gewone pc waarde..
apple behoud meer zijn waarde. daardoor vind ik dus beter dat dit geschat kan worden door apple kenners dan de mensen die voornamelijk achter de pc zitten.
Ik weet dat apple's meer waarde hebben en het langer blijven behouden, maar wie zegt dat daar geen apple kenners komen ;) ! En je kunt het altijd proberen en Terw_dan zegt het ook eerlijk als hij geen goede indicitatie kan geven :)

Maar dit laten we aan de modjes over ;)

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

[...]
Ben ik het mee eens. Mischien had je het op moeten geven bij een modje of je zo`n topic moest openen maar het is zeker wel handig dat er zo`n topic komt hier omdat dat wel vaker gevraagd word.

Elke keer doorlinken naar tweedehandsmac.nl is leuk maar het zou ook leuk kunnen zijn dat hier te zetten.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-02 21:31

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

disjfa schreef op 06 oktober 2004 @ 00:10:
[...]

Ben ik het mee eens. Mischien had je het op moeten geven bij een modje of je zo`n topic moest openen maar het is zeker wel handig dat er zo`n topic komt hier omdat dat wel vaker gevraagd word.

Elke keer doorlinken naar tweedehandsmac.nl is leuk maar het zou ook leuk kunnen zijn dat hier te zetten.
*eensch is met ^^*

Overigens denk ik dat je met je prijs heel redelijk zit. Je zou er -mits in erg goede staat- zelfs nog wel meer voor kunnen krijgen denk ik... maar er zijn hier zeker kenners die er meer zicht op hebben dan ik... :)

Launching containers into space

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[...]

Wat doet jou denken dat ik geen apples zou kunnen taxeren?

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 06 oktober 2004 @ 00:20:
[...]

offtopic:
Dar komt de grote baas, Terw_dan niet onderschatten zei ik al :+

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 06 oktober 2004 @ 00:20:
1. wist niet dat jij het taxeerde
2. als wist ik het dan boeit het mij nog niks.
3. ik heb liever een taxatie van een echte apple liefhebber dan een pc liefhebber. dan weet ik zeker dat iemand weet waar hij het over heeft.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, ik begrijp je vraag ReseTTim, maar toch heb ik liever dat je het gooit in Hoeveel is dit nog waard deel XIX. Dit willen we eigenlijk niet in Apple Talk, en helemaal omdat er toch al een groot topic over is ;) Eventueel kan Terw_Dan mij zelf donderdag wel even IRL contacteren over de taxatieprijs en dan heb je toch nog een goede taxatie als je daar bang voor bent.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.