Toon posts:

Admin pass Kobishi Wireless Broadband Switch Router *

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heyyy Tweakers,

ik heb vandaag van een klant een Kobishi Wireless Broadband Switch Router gekregen, maar deze is zonder manual. Is verders niet zo erg, alleen ik weet de default login van die router niet. Iemand enig idee? Ik heb al wel wat gevonden dat het wachtwoord password is maar de gebruikersnaam weet ik nog niet.

Ohwjah ff tussen door, bedrijf is al tijdje failiet, de site enz. bestaan al niet meer!

Gegroet Gijs

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 23:19 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat heb je zelf ondertussen allemaal al geprobeerd? Admin? admin? Administrator? administrator?

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
google:

http://forum.faqman.nl/messages/2/50935.html?1083155272

succes

/edit: Weet niet of dit helpt, maar ik dacht ik post de link maar, was naar iets soortgelijks op zoek en dit stond me nog bij.

[ Voor 46% gewijzigd door nicxz op 05-10-2004 23:30 ]

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Verwijderd

Topicstarter
Die link had ik ook al gevonden. Heb eigenlijk alle standaard logins in al geprobeerd. root/root admin/admin administrator/admin(istrator) root/kobishi admin/kobishi kobishi/root kobishi/admin enz.

maar niets helpt. Heb het apparaat al helemaal gereset naar default, was zo'n appart knopje naast reset button maar niets ;(

Verwijderd

bij e-tech apparaten moet je juist de gebruikersnaam leeglaten en het wachtwoord invullen.
Misschien dat het werkt?

En probeer je via webinterface in te loggen of via iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer het gewoon via webinterface. Zonder gebruikersnaam heb ik ook al geprobeerd, mijn eigen Linksys heeft dat namelijk ook.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

titel edit

Tijd voor een nieuwe sig..

• mcl
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:29

mcl

Ik weet het niet heel zeker, maar volgens mij was het Admin/default, admin/default, Admin/default of Administrator/default.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Of:
admin
1234

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-03 22:15

NBK

Weercam-Avatar

hoe lang heb je de reset ingedrukt? Meestal moet je hem best lang vast houden om de settings te wissen.

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 14:23

r0b

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 23:37:
bij e-tech apparaten moet je juist de gebruikersnaam leeglaten en het wachtwoord invullen.
Misschien dat het werkt?

En probeer je via webinterface in te loggen of via iets anders?
E-tech is admin/epicrouter. ;)

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb dus ook een draadloze Kobishi router, deze werkte perfect totdat ik laatst de router een reset gaf. Nu kan ik niet meer inloggen omdat ik de default login en password niet weet.
Ergens in dit topic staat al een verwijzing naar een site, maar deze bestaat helaas niet meer.

Als iemand de login voor een Kobishi-router weet, kan hij die dan aub hier posten?!?!

Verwijderd

Oplossing gevonden. Trial and error blijkt soms ook handige methode
Inloggen op Kobishi router (4 ports / wired):
- ip adres: http://192.168.1.1/
- inlogscherm van ISSCFG
- inlognaam: administrator
- password: 0000 (vier nullen dus)
vervolgens in redelijk engels leesbaar installatiemenu.

Wat dacht je van deze
BRON
Pagina: 1