Toon posts:

[SPYWARE] vervelende Search The Web Spyware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vervelen probleempje. Als ik mijn internet explorer opstart staat automatisch het venstertje Zoeken aan de zijkant open met een zoek funtie van Search The Web. En als ik dan naar een andere pagina ga dan krijg ik een Full Screen scherm met allemaal links en ik krijg het pas na een paar minuten weg met ALT + F4.
Ik heb het hier over een Laptop van Packerd Bell met Windows XP Home Edition. AMD Athlon 2000 XP Mobile Procesor en 256 MB Ram

Kan iemand mij Helpen?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Heb je de Spyware FAQ al geprobeerd? Staan veel oplossingen in, volgens mij oo kvoor Search The Web.

Dit topic hoort eigenlijk in dit stukje forum:
Beveiliging & Virussen

[ Voor 35% gewijzigd door dreeke op 05-10-2004 21:51 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
De Spyware FAQ had geen oplossing voor mijn probleem

Verwijderd

Als je naar die website van hun gaat kan je iets downloaden om hem te verwijderen dacht ik. Ik heb m een tijd geleden ook eens gehad.

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07 20:20

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Wat google niet allemaal kan doen,

[url=http://www.free-web-browsers.com/support/remove-mysearch.shtml] Remove MySearch

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:30

Piggen

Lekker bakkie

Volgens mij biedt de lop.com uninstaller hier uitkomst. Zij zijn de maker van dat spul en hebben er ook een uninstaller voor.

Misschien kan dit ook in de FAQ opgenomen worden, want volgens mij komt dit probleem vrij vaak voor en is dit de makkelijkste oplossing daarvoor :)
Pagina: 1