Ik heb de volgende configuratie
Chieftec kast (groot) met 360 Watt voeding
ASUS a7n8x deluxe
AMD XP 3200 barton core
ATI Radeon 9800 pro met Zalman heatpipe koelblokken met fan
Ik gebruik rounded ide kabels en mij hitachi schijf is serial ata.
Ik heb 4 pabst fans in de kast 2 voor die naar binnen blazen en twee achter die naar buiten blazen.
Ik gebruik een Whisperrock IV processorcooler.
Probleem is dat ik ondanks die fans mijn systeem nog nooit koeler heb gekregen dan 60-65 idle, Pas wanneer ik mijn processor onderklok @ 950Mhz wordt ie plus minus 50 graden.
Ik snap er niets meer van, Wat doe ik nou verkeerd. Heb ik toch de verkeerde koeler gekozen?
En sorry, ik wil hier graag een onderbouwde reactie en geen lose kreten zoals "dat is ook de slechtste koeler die je kon kopen enzovoort.
Help
Chieftec kast (groot) met 360 Watt voeding
ASUS a7n8x deluxe
AMD XP 3200 barton core
ATI Radeon 9800 pro met Zalman heatpipe koelblokken met fan
Ik gebruik rounded ide kabels en mij hitachi schijf is serial ata.
Ik heb 4 pabst fans in de kast 2 voor die naar binnen blazen en twee achter die naar buiten blazen.
Ik gebruik een Whisperrock IV processorcooler.
Probleem is dat ik ondanks die fans mijn systeem nog nooit koeler heb gekregen dan 60-65 idle, Pas wanneer ik mijn processor onderklok @ 950Mhz wordt ie plus minus 50 graden.
Ik snap er niets meer van, Wat doe ik nou verkeerd. Heb ik toch de verkeerde koeler gekozen?
En sorry, ik wil hier graag een onderbouwde reactie en geen lose kreten zoals "dat is ook de slechtste koeler die je kon kopen enzovoort.
Help