Het grote Gunbound topic #2

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.460 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-04-2023
Ik heb helemaal geen refreshrate in die registry node. Bedoel je misschien autorefresh? Of zelf een refreshrate key aanmaken?

Er is inmiddels weer een update.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Als er nog behoefte is aan een mirror (van de 400 versie):
ftp://gunbound:tweakers@vyperx.student.utwente.nl:2121/

Ik ga hem morgen maar pas uitproberen... Als het wat rustiger is :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTriCX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07-2024
_VpS_ schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:03:
Ik heb helemaal geen refreshrate in die registry node. Bedoel je misschien autorefresh? Of zelf een refreshrate key aanmaken?

Er is inmiddels weer een update.
Ik bedoelde de AutoRefresh ja sorry.
Als je die op 0 zet, dan start de game in plaats van de foutmelding dat je een kaart hebt zonder 3d acceleratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

VyperX schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:10:
Als er nog behoefte is aan een mirror (van de 400 versie):
ftp://gunbound:tweakers@vyperx.student.utwente.nl:2121/

Ik ga hem morgen maar pas uitproberen... Als het wat rustiger is :)
En Ingame is het al zo rustig :O

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ook maar even proberen :)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb het gister geprobeerd en zover mijn indruk: .......................
..
..
..
wat een gekloot zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Los van de onlogische en onsamenhangende UI en de crashes is het nog steeds de goeie ouwe GB.
Gisteravond voor het slapen gaan toch maar even geprobeerd met Eerukins. De eerste game crashte. Daarna geen crashes meer gehad.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:05
Hmsss,
tja over de interface heb ik weinig te zeggen omdat ik de vorige niet gespeeldt heb.

Wat ik erg jammer vind, is dat iedereen erg uitkeek naar deze versie. maar bijna bij elke server is er een dikke Lagg. en duurt het 30 sec. voordat de volgende aan de buurt is ( na het schieten )

Daarnaast hangt mijn GB ook erg vaak , net nadat je denkt lekker te kunnen gaan knallen en wat Gold bij elkaar gaan sprokkelen,BOEM dan hangt hij :(..

Ik hoop dat dit allemaal snel opgelost wordt. want dit spelletje is ideaal voor na mijn werk te spelen ( heb tot vrijdag alleen de beschikking over een 1,3 GH met geforece 4 mx.
( daar draait WoW niet echt goed op )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 11:24
Sinds die refresh fix werkt alles nu redelijk, zo nu en dan ligt er wel een hele zone uit.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOVA_TheCrew schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:08:
Sinds die refresh fix werkt alles nu redelijk, zo nu en dan ligt er wel een hele zone uit.
En dat noem jij redelijk? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Hij heeft het over de problemen aan client side. Dat de zone eruit ligt is wat anders :P

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTriCX
Hij heeft het idd over de client-side, dat probleem had ik namelijk ook en het werkt bij mij nu wel aardig, sinds die AutoRefresh. Je kunt trouwens in het register ook die moon e.d. standaard op 1 zetten, dan zie je tenminste wanneer je aan de beurt bent.

Moet zeggen dat die frog over het algemeen wel zorgt voor mindering in GP. Je raakt soms per ongeluk heel vaak je teammate, maar het blijft wel een grappige bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een half jaartje geleden ook eventjes GB gespeeld... 'k wil er wel effie terug mee beginnen. Zijn er ondertussen snelle mirrors om deze nieuwe versie te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

En ik moet zeggen dat ik die frog aardig onder de knie heb. Die speelt erg lekker.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Paginaatje terug staan wat mirrors.

Die frog is best makkelijk eigenlijk. Het is helemaal ideaal voor maps als meta mine(?). Die map met de zwevende rotsblokken waar iedereen een hekel aan heeft. Enige nadeel is dat duals niet optimaal werken want de eerste shot slaat een groot gat waardoor de 2de shot een langere afstand moet afleggen en dus voortijdig ontploft. De dual plus is aan de andere kant weer ideaal voor DK's. De SS is ook nog niet nuttig geweest.

Dat oranje monster is stukken moeilijker.

[ Voor 38% gewijzigd door _VpS_ op 01-06-2005 15:00 ]

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik ben vandaag weer druk bezig met werken zodat jullie allemaal een voorsprong hebben op mij ;(. Dadelijk ben ik de noob. Vroeger wist ik precies hoeveel power ik nodig had om te high anglen met wind 0 maar nu is de power / shooting bar korter boehoehoe ik ken er helemaal niks meer van. Maarja dan kan ik iig weer lekker lang slapen.
_VpS_ schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:24:
Hij heeft het over de problemen aan client side. Dat de zone eruit ligt is wat anders :P
Aha dan kun je zeker wel normaal spelen 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
iemand al een idee , of de bugs , zoals errors en vastlopers tijden het laden al verholpen zijn ?

en moet eerlijk zeggen de COM. is redelijk vervelend, veel zeikerds en alles.

gisteren was overigens wel grappig , we begonnen met 8 man waarvan der 2 over bleven , en ik miste me eerste shot daarna begon die kerel te zeuren dat ik n00b was en er niks voor kon.

en toen ging die dood met ik nog 75 health...
toen begon hij meteen dat ik deed cheaten en alles,
vond ik wel grappig. was me 2de potje ooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 09:51
ok dan, ik krijg die kalssidon wel aardig onder de knie ;)

Bedenk je wel... dit was een 2vs2 >:)

(linksonder.. damage record + totaal O-))

Afbeeldingslocatie: http://xs31.xs.to/pics/05223/GunBound0000003.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Eeruku op 01-06-2005 16:38 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
zijn er nu egt bekenden Rooms waar veel nederlanders spelen ?of hebben jullie vaste groep mensen waar jullie mee spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Waarom kom ik niet verder dan dit scherm :?
Als ik op 'Full ver. download' klik krijg ik gewoon een vergroot scherm van wat ik nu zie.

Afbeeldingslocatie: http://img215.echo.cx/img215/6755/hardcore3mh.png

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Ik denk dat je de 3.94 hebt Piet. Bij mij staat waar bij jou "Full ver download" hebt gewoon "Start game"

En Eeru;
w00000terdew00t!! 4k damage?!! Das best véél! Eeru wordt rijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

Raar, ik heb hem toch echt gedownload via de link die jij me hebt gegeven :?

Nouja, dan download ik hem nog een keer maar dan via de link die VyperX heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hmm, zal btw de hele start post moeten gaan aanpassen met nieuwe plaatjes... ;(

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
1130 damage met die nieuwe bigfoot weapon 2 dual (gewoon shotgun met een korte afstand, geen full power).

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~nova_1/Gunbound/GunBound0000003.JPG

[ Voor 46% gewijzigd door Low-Tech op 01-06-2005 21:38 ]

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

Krijgen jullie ook geen punten voor het winnen van een game? Ik heb net een paar potjes (1v1) gespeeld maar als de game afgelopen is komt er een 0 boven je mannetje te staan ipv een 2 (zoveel gp kreeg je toch voor het winnen van een 1v1) Nu mis ik dus wel een stuk of 10 puntjes :'( :+

Voor een kill en 1000 dmg krijg ik wel gewoon punten...

[ Voor 3% gewijzigd door Spypiet op 01-06-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Hm niet op gelet, maar dit staat nog op de website:
Winning Award - 1:1 game wining award +100G 3
Winning Award - 2:2 game wining award +150G 6
Winning Award - 3:3 game wining award +200G 9
Winning Award - 4:4 game wining award +300G 12

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik krijg volgens mij wel gewoon gold en GP voor een gewonnen game.

Die tractor SG is trouwens ontiegelijk buggy! Heb nu al een aantal keer gehad dat je het dubbel aantal dmg krijgt dan dat je daadwerkelijk doet. Gisteravond met 1 schot 1.2K dmg gekregen, terwijl mn victim niet dood was, maar nog ong 400dmg over had. Ik heb wel gewoon gold gehad voor die 1k... Eigenlijk zou mn victim ook na mij aan de beurt zijn, maar hij werd geskipped en kreeg spontaan dzelfde delay als mij.
Daarna was ik nog een keer en kilde ik hem. Hij heeft zijn eerste schot pas gedaan toen de rest er al 3 of 4 had gedaan...

Wel geinig, maar niet leuk :D
UltimateB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:32:
Hmm, zal btw de hele start post moeten gaan aanpassen met nieuwe plaatjes... ;(
We kunnen deze ook afronden en Eeru een mooi GunboundWC-topic laten maken :P

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 02-06-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

frickY schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:27:Hij heeft zijn eerste schot pas gedaan toen de rest er al 3 of 4 had gedaan...

Wel geinig, maar niet leuk :D
Ja dat heb ik dus ook weleens. Iedereen heeft al en breed 3 schoten gedaan ik nog maar 1tje. Dat is echt balen. Maargoed, ik wet ze alsnog te killen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dus ook effie gespeeld. Die kikker valt wel mee maar enkel die SS snap ik niet goed... is die bedoeld voor double kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Die SS is een kruising tussen aduka SS en Grub SS. Hij loopt in de richting warin je schoot en iedereen die hij onderweg raakt brengt ie wat schade toe. Tis leuk als iemand op een blokje van 20 pixels staat en je het voor elkaar krijgt die SS daarop te plakken :P

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo had ik het nog niet bekeken! moet wel lachen zijn ja maar waren mijn skillz maar zo goed dat ik tot op een blokje van 20 pixels kan mikken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_VpS_ schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:20:
Die SS is een kruising tussen aduka SS en Grub SS. Hij loopt in de richting warin je schoot en iedereen die hij onderweg raakt brengt ie wat schade toe. Tis leuk als iemand op een blokje van 20 pixels staat en je het voor elkaar krijgt die SS daarop te plakken :P
De SS loopt naar de richting waar ie laatst naar toe is gegaan. Want ik schoot een keer tegen de wind in en toen kwam ie dus richting mij op gevlogen toen liep ie richiting mij ipv richting waar ik naartoe had geschoten ggrrrr. Nouja als iemand op een blokje van 20 pixel staat dan is wapen 1 of 2 al genoeg want door het ontploffings effect zal het blokje verdwijnen en wordt ie gebunged. Ik ben niet zo gek van die kikker, voordeel is dat wapen 1 of 2 geen extra delay geeft, weinig delay met wapen 1 of 2, veel damage met wapen 1 of 2 en regenereerd veel health met healing/pleister.Nadelen is dat het bijzonder lastig is om altijd een voltreffer te maken, dual werkt niet goed en dual + werkt ook niet goed. Misschien zijn er meer nadelen maar niet die ik weet. Ohja en als je een voltreffer kan maken dan is je power voor de 2de keer toch stiekum verkeerd want door het weg halen van land is de loopafstand van een wapen veranderd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Valid points. Maar dat is dan weer de uitdaging he. Als ik ook zo redeneer heb ik dan liever die kikker dan trico :P
(alleen de dual is in de meeste gevallen nutteloos. Wel handig als 2 enemies naast elkaar staan. Dan kun je ze vaak allebei een flinke mep geven; elk met 1 jelly. Dual plus kan handig zijn als je het precies tussen 2 enemies dropt en als ze op precies de juiste afstand van elkaar staan).

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dual of dual+ gebruikt en de 2 slimes van Kikker zijn dicht bij elkaar als nummer 1 ontploft, dan ontploft nummer 2 ook heb ik al gemerkt... op die manier kan je dual+ goed gebruiken als de enemy op een pixel staat dan maakt het toch niet uit welke kant die dingen oprollen en heb je meer delay. Hoevaak deze situatie gaat voorkomen en dat je em kan pullen vraag ik mij wel af ;)

Een dual+ tussen 2 enemies droppen lijkt me ook wel lachen... maar is weeral redelijk zelden dat je dit gedaan krijgt.

Ik vind kikker vooral goed bungen.

De nieuwe interface vind ik wel een vooruitgang... ziet er mooi afgelikt uit en het lijkt erop dat ze die vervelende lag onder controle hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Het ziet er misschien wel mooi uit, maar werkt niet prettig.
Enkele van *mijn* grootste ergernissen:
- Bij het kiezen van een server worden de knoppen onderin grijs, maar verder krijg je geen enkele feedback op ie aan het doen is. Zit je daar jezelf af te vragen of ie wel bezig is met verbinden.
- Te weinig contrast in de gekozen colorscheme. Kijk bijvoorbeeld naar de tekst in een chatwindow. Of naar de kleuren die de typen rooms van elkaar moeten onderscheiden (solo, tag etc).
- De textbox die focus verliest als je schiet. Om dan te chatten moet je een keer op enter drukken.
- De close button van een chatwindow zit ineens rechtsonder ipv rechtsboven
etc etc.

Het lijken kleine punten die alleen door mieren geneukt kunnen worden, maar het heeft in de praktijk een grote invloed op de kwaliteitsperceptie die gebruikers hebben van een stuk software.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuja... hopelijk hebben ze het een beetje configureerbaar gemaakt zodat het allemaal makkelijk getweakt kan worden.

Wat mij het hardste opviel is dat de lag verdwenen was... dat ergerde mij het meeste aan de Gunbound die ik ken (6 maand geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
*kuch* Frog SS met 1611 dmg.
Afbeeldingslocatie: http://gunbound.softnyx.net/img_data/haha%5B1%5D.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door _VpS_ op 03-06-2005 09:52 ]

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:01
LOL hoe komt die random car daar in ....

[ Voor 87% gewijzigd door Bschnitz op 03-06-2005 09:50 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Dat gebeurt als je doodgaat. Het ging mij om de damage van die frog SS.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe heb je die SS gepulled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Dat ben ik niet, helaas :P Vond die screenshot ergens op het forum van softnyx.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's jammer :'(

Gisteren nog een paar games gespeeld... ik meestal met Cake (shot 2 is mijn favoriet). Wat mij opviel is dat véél mensen met de nieuwe bigfoot spelen maar er geen zak van kunnen... Die mobile zuigt echt wel op korte afstand... die rockets vliegen dan overal naartoe behalve naar de enemy :(

'k heb slechts één iemand massaal veel damage met die mobile zien uitdelen... high angle, high power SS shot die recht op z'n doel terechtkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36
lukt me ook steeds beter :P

Maar op short range is ie echt slecht. anders kun je wel makkelijk 700 damage doen

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gister tegen mijn zus aan het spelen en toen kwam ik erachter dat alles meer damage doet met high angle. Ik had als finish een boomer SS (ik speel niet met die frog of die ander) daarbij was er geen Thor,Force of lightning maar ik deed wel high angle, deed ff 706 damage. High angle doet denk ik +/- 30% meer schade. Ik zal nog wat meer gaan high anglen met boomer om hier zeker van te zijn.

Die 1600+ damage van die frog is echt ongelooflijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTriCX
Ik vind het wel een nadeel dat high angle nu nog meer damage doet. Vooral omdat boomer eigenlijk al zo sterk was en iedereen altijd al high angle deed met die bot, is die nu nog sterker geworden.
De high angle met boomer is heel moelijk met die wind soms, maar hij kan naast high angle, ook gewoon shotgunnen.. Ze zouden bij boomer gewoon een van de twee opties een beetje moet inperken, bijvoorbeeld door de radius terug te brengen, zoals die eerst bij lightning was..

Verder vind ik die nieuwe bots echt wel weer orgineel hoor :) Hele andere gameplay zoals bij de standaardbots, maakt het echt weer komisch om mee te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:54:
Ik was gister tegen mijn zus aan het spelen en toen kwam ik erachter dat alles meer damage doet met high angle. Ik had als finish een boomer SS (ik speel niet met die frog of die ander) daarbij was er geen Thor,Force of lightning maar ik deed wel high angle, deed ff 706 damage. High angle doet denk ik +/- 30% meer schade. Ik zal nog wat meer gaan high anglen met boomer om hier zeker van te zijn.

Die 1600+ damage van die frog is echt ongelooflijk :o
Het staat in de featurelist van GBWC dat highangles meer dmg doen :P

Ik heb even een totaal ander vraagje. Ik wil een TFT gaan kopen. Dat wordt waarschijnlijk een ding van rond de 300euro. Nu valt mij op dat veel 17" TFTjes een native resolutie van 1024x768 hebben. Daaronder worden veel TFTs wazig. Gunbound draait alleen op 800x600.
Wie van jullie heeft een TFTtje, en kan mij vertellen hoeveel er van de beeldkwaliteit overblijft op 800x600? GB is zo n beetje het enigste spel dat ik speel dus die meot er natuurlijk wel nog goed utizien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:37:
[...]

Ik heb even een totaal ander vraagje. Ik wil een TFT gaan kopen. Dat wordt waarschijnlijk een ding van rond de 300euro. Nu valt mij op dat veel 17" TFTjes een native resolutie van 1024x768 hebben. Daaronder worden veel TFTs wazig. Gunbound draait alleen op 800x600.
Wie van jullie heeft een TFTtje, en kan mij vertellen hoeveel er van de beeldkwaliteit overblijft op 800x600? GB is zo n beetje het enigste spel dat ik speel dus die meot er natuurlijk wel nog goed utizien :P
Ik wil alleen maar aangeven hoeveel extra damage je kan doen. En ik wil ook aangeven dat het lijkt dat de nieuwe bots met high angle meer damage doen maar het eigenlijk normaal damage is vergeleken met andere bots.

En ja ik heb een TFT 17" mijn native resolutie is 1280x1024 en het beeld van gunbound ziet er heel mooi uit geen problemen ermee. Je moet je wel bedenken dat ik niets anders gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
1 hit kills zijn goed te doen met de nieuwe bot. Gewoon korte afstand schieten (dat ze voor de neus uit elkaar gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
precies ;)

Afbeeldingslocatie: http://xs31.xs.to/pics/05225/GunBound0000009.JPG

ik schiet nu alles van dichtbij met dat ding :P (en ja, ik haalde daar 1k+2k+3k damage bounses in 1 shot, maar hij kan er maar 2 tegelijk laten zien ofzo XD dit schot was in de 2e beurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
Ik speel nu een beetje met Frog. Voor de fun, redelijk goed kan ik het al.

Als je respect wil eisen moet op de juiste afstand een Dual + schieten tussen 2 vijanden in, raak je ze allebei. Ziet er leuk uit.

Maar goed, ik snap niets van de SS van frog. Weet iemand hoe je die gebruikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
frickY schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:37:
[...]

Ik heb ook een 17" LiteOn 1280x1024. Beeld is prima. Heb 1 keer op een CRT gespeeld en voor mijn ongetrainde oog was er weinig verschil. Kleuren zijn op een CRT (zeker in vergelijking met die van mij) uiteraard iets beter.

[ Voor 6% gewijzigd door _VpS_ op 03-06-2005 20:16 ]

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Whahaha rukker 0wnt :P

@HeinekenDude
Hmm. Het is dus niet onscherp oid?

Deze arme kerel was foetsie in 2 beurten, dankzij een thunder en een force. Zo n foce is echt heerlijk met die kallisidon (?)
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/gb/GunBound0000269.jpg Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/gb/GunBound0000272.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ rukker: WOW hoe doet je dat? ik kan alleen high anglen met die tank, is ie echt zo goed of gaat het ook weleens fout van dichtbij want mij lukte het iig niet.

@Cipher: Nee geen onscherp beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Had me net toch een super potje gespeeld: 1.8k DMG gehaald shot 2 + dual + thor @ kalsidon, 4.6k dmg total :P
Afbeeldingslocatie: http://www.jumpiefox.demon.nl/gunbound.JPG

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpiefox op 04-06-2005 14:53 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
mmm lijkt erop dat er een nog groter gat tussen pro's en non zit.
Niet echt leuk.

't is een beetje overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Ik heb al een tijd geen gunbound meer gespeeld, en mijn paswoord weet ik ook niet meer.
En met password recovery moet ik mijn email invullen en dan wordt het paswoord daarnaar toe gestuurd.
Alleen dat email adres werkt niet meer :P

Wat kan ik nu het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nieuw account aanmaken is je enigste optie.

Ik weet nu ook wat precies die bug met kalsidon is.
Als je met een dual een telefrag doet, zoals rukker dat zo mooi noemt (dusdanig schieten dat je kogel split IN het hoofd van je tegenstander) dan wordt de damage dubbel geteld.
Je krijg 2x Excellent shot bonus, en de damage welke je doet wordt vermenigvuldigd met 2 als je total damage geteld. Op de een of andere manier ziet GB het dus als 2 losse schoten.
Ondertussen doe je wel maar gewoon 1x die schade aan je 'victim', die schade wordt ook vermeld bij je max-dmg (mits dat je max dmg is).
Zo kun je dus 2k dmg bonus op 1 enemy halen...

En om mn woorden kracht bij te staan, een voorbeeld;
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/gb/kal_bug.jpg
Dit was mijn eerste schot van de game. Ik doe de heren respectievelijk 351 en 328 (screen zegt -323, maar nam hem te vroeg) damage, wat samen komt op 679 damage in 1 schot. Dat is hoog, maar goed te doen.
Onderin zie je staan dat mijn max dmg dat potje 679dmg is, en dat klopt.Eronder zie je echter mijn totale damage voor dat potje. En dat is knap, aangezien ik net mn eerste schot heb gedaan.
Total dmg staat op 1358, wat exact het dubbele is van de 679dmg die ik deed.
Dus zo haal je de 4.8k wel ja :) (ikzelf ben nog niet verder dan de 3k dmg bonus gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Laatst online: 16-09 21:16
Ik vindt de nieuwe, na enig gespeel, toch een _stuk_ minder goed dan de oude Gb. Misschien komt het omdat ik die al lang gewend ben, maar ik vind vooralsnog de nieuwe echt slecht..

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
En nog wat andere beeldjes;

-786 op een Lightnig-mobile (doubledeath + thor)
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/gb/GunBound0000004.th.jpg

Cascading Thor :6
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/gb/GunBound0000024.th.jpg

"Spetternd einde voor Vash" wordt u aangeboden door Jumpiefox
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/gb/GunBound0000026.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/gb/GunBound0000027.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/gb/GunBound0000028.th.jpg

En er is iets duivels aan een Grub SS..
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/gb/GunBound0000040.th.jpg

Alle plaatjes klikbaar voor 800x600

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 04-06-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Laatst online: 20:01
ahhhh gunbound werkt niet op Windows x64 :(

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:34:
Nieuw account aanmaken is je enigste optie.
op hun site kan ik ook geen email vinden .. er moet toch wel aan manier wezen?
Ik heb aardig veel goed spul op dat account staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Ik heb net weer evne gespeeld, het spel is totaal veranderd.
Ik vind het een stuk minder zo.

Het is heel random wie er wint, je kan voorstaan en toch ineens heel snel verliezen.
ik vind het slechte move de hele gameplay op de kop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kaaswagen & @gp500 (eerste): Ook ik moet me weer aanleren om op de wind richting en kracht te letten.

@wartopia: Windows 64 jammer, ik weet te weinig van 64 bits processoren af om er iets zinnigs over te zeggen :).

@Agressor: Het email adres weer opnieuw aanmaken maar daar zal je wel aan hebben gedacht, anders moet je toch een nieuw account aanmaken.

@Cipher: Aha daarom had ik zoveel total damage met die kalsidon ik snapte er al niks van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:58:
[...]

Tenzij je wel eens cash hebt gekocht kun je het vergeten. Ze resetten geen password ivm het stelen van accounts en dergelijke. Je kunt eventueel nog proberen je wachtwoord te gokken. Zal wel iets zijn wat je toendertijd veel gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik 1x wel eens geld overgemaakt ...
En het email adres kan ik niet opnieuw aanmaken .. want de site is plat gegaan (aliasmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:58:
[...]

Hoe kan je dan je pw zijn vergeten? Als je veel goed spul er op hebt staan, heb je dus veel gespeeld, en dus heel vaak je password hebben moeten invullen bij het inloggen.
Ik zal mijnes iig nooit vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ... maar ik speel zoveel mmorpgs :)
en dit is zeker weer anderhalf jaar geleden dat ik het gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:53:
Jah ... maar ik speel zoveel mmorpgs :)
en dit is zeker weer anderhalf jaar geleden dat ik het gespeeld heb
Oh ok, nou zonde dan. Zou ook niet weten hoe het verder moet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet, ik kan niet eens een email van hun vinden ... 8)7
dan moet je eerst ingelogd zijn en dat gaat nogal moelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey tweakers, die gunbound world champion is wel heel leuk enzo maar ik vind het wel spijtig dat je je items niet meer permanent kan kopen, huren is zo'n geldverspilling vind ik... vinden jullie niet?
Ik had een tijdje geen gunbound gespeeld en had een nieuwe account aangemaakt en heb nu dus geen enkele permanente item niet meer zie je, dat vind ik wel spijtig..
Hoe kom ik trouwens in jullie guild? :9 mag iedereen erin of moet ik bv silver axe zijn? ik ben atm nog maar een kuikentje :P
"dotje" is mijn naam op gb!
*peace out

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 20:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
zow... ben weer ff dik over Jumpiefox' max damage heen :P

Huidig Record: 2033

Afbeeldingslocatie: http://xs31.xs.to/pics/05220/GunBound0000013.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Eeruku op 05-06-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes het high anglen met kassilion gaat goed. Nu nog sg :? maareuh Rukker had het over sg maar dan niet full power ... hoeveel power dan? En waar moet ik dan op richten?? op mijn hoof of zijn wielen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
ff kijken, hoe leg ik het uit..

code:
1
2
3
   -
 /   \
/     \

stel.. dat is een kal shot :P bij de - ontploft ie

je moet er gewoon voor zorden dat het midden van je tegenstander precies op die - staat

Afbeeldingslocatie: http://xs31.xs.to/pics/05220/kalsiddon.JPG

rood ben jij, geel = enemy, oranje = dikke damage :P

je moet dus altijd ONDER je enemy staan wil het werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Ja, richt op je eigen hoofd, dan raak je je tegenstander goed :P

sjokz: je moet silver axe zijn en lid vna het forum. Thats all.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_VpS_ schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:45:

sjokz: je moet silver axe zijn en lid vna het forum. Thats all.
ok thx!
nog één vraagje, is er een mogelijkheid om toch nog avatars te kopen die je niet na een bv een jaar verliest? Werkt de vorige gunbound nog?=> misschien kan ik daar dan avatars kopen zodat ik die niet verlies (zoja zou ik wel niet weten waar die te downloaden :P ) Anders spaar ik nu al m'n goud op ofzo en koop ik later iets, misschien voeren ze de oude avatars wel weer in als er veel van die gb'ers als mij zagen! :9 Moest ik softynx zijn zou ik 2"shops" maken: eentje waar je avatars kan lenen voor korte tijd, andere waar je wat meer betaald maar ze houdt voor altijd! :) Tja ik vind het gewoon zonde als je voor iets duurs spaart en daar 50000 goud voor betaalt, dat je dat dan kwijt bent na een week |:( 8)7
*peace out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Hebt ff voor je getest en nee, de oude GB werkt niet meer.

@Aggressor
Als ze hun mail publiekelijk bekend maken worden ze alleen maar dood gespamt door mensen die hun wachtwoord zijn vergeten :P

Uit de GB FAQ;
To change your password or if you have lost one please send us your email address which you used to register at Gunbound originally. This email address will be used to verify your authenticity and for the security measure we hold a policy of not giving out a user's personal information unless this email address provided is identical to the one we hold in our database. After verifying you using the email address provided we will send you the new password to this original email address.
Maar anders even een nieuw accontje aan en mail ze via Mail Q&A waarin je ze het probleem uitlegt.
Als je nog hetzelfde IP-adres hebt, en het oude e-mailades vermeld, en ze zien dat dat account inderdaad al zo lang niet actief is, helpen ze je msischien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_VpS_ schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:45:
HAHA volgens mij had ik nog alcohol van het vrijgezellen feest in mijn bloed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frickY: Je images komen hier niet door?
@_VPS_: Silver Axe... mijn god, hoelang doe je erover om daar te geraken? (vanaf total noob status)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Ik bedoel De silver axe die na de dubbele hamer komt. Niet Silver BattleAxe :P

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
3CLipZ schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:45:
ff kijken, hoe leg ik het uit..

code:
1
2
3
   -
 /   \
/     \

stel.. dat is een kal shot :P bij de - ontploft ie

je moet er gewoon voor zorden dat het midden van je tegenstander precies op die - staat

[afbeelding]

rood ben jij, geel = enemy, oranje = dikke damage :P

je moet dus altijd ONDER je enemy staan wil het werken :)
Even kijken of ik het goed begrijp:
De Kal shot splitst zich op het hoogste punt in meerdere projectielen, ongeacht de hoogte van de baan. Je moet dus ergens achter de tegenstander richten, op een dusdanige manier dat het hoogste punt precies in het midden van de target zit. Dus het projectiel splitst zich als het ware IN de target.

[ Voor 17% gewijzigd door _VpS_ op 06-06-2005 11:22 ]

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTriCX
Jerox schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:14:
Ik speel nu een beetje met Frog. Voor de fun, redelijk goed kan ik het al.

Als je respect wil eisen moet op de juiste afstand een Dual + schieten tussen 2 vijanden in, raak je ze allebei. Ziet er leuk uit.

Maar goed, ik snap niets van de SS van frog. Weet iemand hoe je die gebruikt??
Die SS werkt ongeveer zoals de grub. Hij doet dus damage als die in de buurt rolt. Dus al iemand op een paar pixels staat, dan doe je behoorlijk wat damage.

Niet te vergeten is dat SS de kant op rolt waar je hem heenschiet i.t.t. wapens 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
_VpS_ schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:20:
[...]

Even kijken of ik het goed begrijp:
De Kal shot splitst zich op het hoogste punt in meerdere projectielen, ongeacht de hoogte van de baan. Je moet dus ergens achter de tegenstander richten, op een dusdanige manier dat het hoogste punt precies in het midden van de target zit. Dus het projectiel splitst zich als het ware IN de target.
jij snapt em 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Irritante bugs nu in gunbound, turnskip, landing verkeerd na je dood, duals die niet werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:46:
Hebt ff voor je getest en nee, de oude GB werkt niet meer.

@Aggressor
Als ze hun mail publiekelijk bekend maken worden ze alleen maar dood gespamt door mensen die hun wachtwoord zijn vergeten :P

Uit de GB FAQ;

[...]

Maar anders even een nieuw accontje aan en mail ze via Mail Q&A waarin je ze het probleem uitlegt.
Als je nog hetzelfde IP-adres hebt, en het oude e-mailades vermeld, en ze zien dat dat account inderdaad al zo lang niet actief is, helpen ze je msischien wel...
bedankt voor het helpen :) zal het meteen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:05:
@frickY: Je images komen hier niet door?
Nog steeds niet? Wat krijg je op http://cipher.webhop.net/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een timeout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Hier werkt het wel. (paarse smiley)

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Vreemd. Het betreft gwn mn webservertje thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k zal strakjes wel effie van thuis uit checken... hier op het werk worden sommige dingen geblocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Ik blijf dit spel anders aanvoelen, 't wordt wat beter maar oke.

Ik zien nu eindelijk ook de streepjes in de power-balk, al zijn die ontiegelijk onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gooi het contrast van je monitor eens naar 100%. Die streepjes zijn mij bij meer dan duidelijk genoeg.

Ze hebben de kleur van de wind-indicator veranderd! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Mijn scherm staat op zeer helder etc., het contrast wil niet beter moet ik via software nog eens tunen.

maar het is ook gewoon GB die kleuren neemt met een laag contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
gp500 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:42:
Mijn scherm staat op zeer helder etc., het contrast wil niet beter moet ik via software nog eens tunen.

maar het is ook gewoon GB die kleuren neemt met een laag contrast.
Dan moet je maar eens komen kijken bij mij op mijn laptop... Daar staat juist de brightness ontzettend hoog in Gunbound, terwijl ik hem normaal juist vrij laag heb staan.
(Valt verder ook niet met drivers aan te passen, omdat GB zelf de brightness weer omhoog zet.. Althans, zo komt het bij mij over.)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 22:44
OMG! Ik denk, kom laat ik eens gaan kijken wat voor avatar items ik nu kan kopen.
Dus ik koop er een aantal en verkoop mijn oude (nog van lang geleden).
Zie ik dat er ineens een aantal dagen bij staat. Lekker is dat.
Heb ik dus mijn unlimited use items verkocht om deze te kopen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:21:
OMG! Ik denk, kom laat ik eens gaan kijken wat voor avatar items ik nu kan kopen.
Dus ik koop er een aantal en verkoop mijn oude (nog van lang geleden).
Zie ik dat er ineens een aantal dagen bij staat. Lekker is dat.
Heb ik dus mijn unlimited use items verkocht om deze te kopen. |:(
Héhé
Ik speel altijd op avatars off servers... vind ik veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:25:
[...]

Héhé
Ik speel altijd op avatars off servers... vind ik veel leuker
Ja ik ook. Zelfs daar is de damage gigantisch hoog tegenwoordig, heb je geen avatars voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Op avatar on is het maar net tegen wie je speelt. Als ik met full suit tegen een beginner speel, doe ik zelfs met Ice dubbele damage. (misschien overdreven, ik weet het ook niet precies meer, maar is ter indicatie). Maar tegen een pro met 50 def doe je met dragon shot 2 dual incl thor met moeite 400 dmg. En dan krijg je al reacties van "wow", "strong shit". :P

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

Vraag nr1:

Als ik iets koop wat voor minder delay zorgt, geld dit dan ook in Avater Off?

Vraag nr2:

Ik ben dus van plan om zo'n avater te kopen maar ik zit nou te twijfelen, als ik bijvoorbeeld die Indian Chief( B) koop staat er +10 delay maar als ik dan bij mijn poppetje kijk(links) staat er -10 delay. Als er dan -10 delay staat(links), zorgt dit dan voor minder delay of juist voor meer delay? :P
Afbeeldingslocatie: http://x4.putfile.com/6/15811200099.jpg

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Spypiet schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:26:
Vraag nr1:

Als ik iets koop wat voor minder delay zorgt, geld dit dan ook in Avater Off?
Op avatar off is alleen de popularity geldig (dat sterretje). Op Avatar On gelden alle stats van je avatar.
Vraag nr2:

Ik ben dus van plan om zo'n avater te kopen maar ik zit nou te twijfelen, als ik bijvoorbeeld die Indian Chief( B) koop staat er +10 delay maar als ik dan bij mijn poppetje kijk(links) staat er -10 delay. Als er dan -10 delay staat(links), zorgt dit dan voor minder delay of juist voor meer delay? :P
[afbeelding]
Negatief is slecht, posititef is goed. +10 delay betekent dat je 10% minder delay krijgt (weet niet meer of het in dit geval de item of turn delay is). -10% betekent dat je 10% meer delay krijgt. Enz.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

Dus dan zou die Shamanist alleen maar Negatief zijn? :?

//edit nvm, ik heb nu toch al een Money avater's gekocht.

[ Voor 33% gewijzigd door Spypiet op 09-06-2005 12:46 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste