Ik heb helemaal geen refreshrate in die registry node. Bedoel je misschien autorefresh? Of zelf een refreshrate key aanmaken?
Er is inmiddels weer een update.
(bb) || !(bb)
(bb) || !(bb)
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Ik bedoelde de AutoRefresh ja sorry._VpS_ schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:03:
Ik heb helemaal geen refreshrate in die registry node. Bedoel je misschien autorefresh? Of zelf een refreshrate key aanmaken?
En Ingame is het al zo rustigVyperX schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:10:
Als er nog behoefte is aan een mirror (van de 400 versie):
ftp://gunbound:tweakers@vyperx.student.utwente.nl:2121/
Ik ga hem morgen maar pas uitproberen... Als het wat rustiger is
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Verwijderd
(bb) || !(bb)
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Verwijderd
En dat noem jij redelijk?NOVA_TheCrew schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:08:
Sinds die refresh fix werkt alles nu redelijk, zo nu en dan ligt er wel een hele zone uit.
(bb) || !(bb)
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 38% gewijzigd door _VpS_ op 01-06-2005 15:00 ]
(bb) || !(bb)
Verwijderd
Aha dan kun je zeker wel normaal spelen_VpS_ schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:24:
Hij heeft het over de problemen aan client side. Dat de zone eruit ligt is wat anders
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 16:07 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Eeruku op 01-06-2005 16:38 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
[ Voor 46% gewijzigd door Low-Tech op 01-06-2005 21:38 ]
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
[ Voor 3% gewijzigd door Spypiet op 01-06-2005 23:07 ]
Winning Award - 1:1 game wining award +100G 3
Winning Award - 2:2 game wining award +150G 6
Winning Award - 3:3 game wining award +200G 9
Winning Award - 4:4 game wining award +300G 12
(bb) || !(bb)
We kunnen deze ook afronden en Eeru een mooi GunboundWC-topic laten makenUltimateB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:32:
Hmm, zal btw de hele start post moeten gaan aanpassen met nieuwe plaatjes...
[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 02-06-2005 09:28 ]
Ja dat heb ik dus ook weleens. Iedereen heeft al en breed 3 schoten gedaan ik nog maar 1tje. Dat is echt balen. Maargoed, ik wet ze alsnog te killenfrickY schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:27:Hij heeft zijn eerste schot pas gedaan toen de rest er al 3 of 4 had gedaan...
Wel geinig, maar niet leuk
Verwijderd
(bb) || !(bb)
Verwijderd
Verwijderd
De SS loopt naar de richting waar ie laatst naar toe is gegaan. Want ik schoot een keer tegen de wind in en toen kwam ie dus richting mij op gevlogen toen liep ie richiting mij ipv richting waar ik naartoe had geschoten ggrrrr. Nouja als iemand op een blokje van 20 pixel staat dan is wapen 1 of 2 al genoeg want door het ontploffings effect zal het blokje verdwijnen en wordt ie gebunged. Ik ben niet zo gek van die kikker, voordeel is dat wapen 1 of 2 geen extra delay geeft, weinig delay met wapen 1 of 2, veel damage met wapen 1 of 2 en regenereerd veel health met healing/pleister.Nadelen is dat het bijzonder lastig is om altijd een voltreffer te maken, dual werkt niet goed en dual + werkt ook niet goed. Misschien zijn er meer nadelen maar niet die ik weet. Ohja en als je een voltreffer kan maken dan is je power voor de 2de keer toch stiekum verkeerd want door het weg halen van land is de loopafstand van een wapen veranderd._VpS_ schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:20:
Die SS is een kruising tussen aduka SS en Grub SS. Hij loopt in de richting warin je schoot en iedereen die hij onderweg raakt brengt ie wat schade toe. Tis leuk als iemand op een blokje van 20 pixels staat en je het voor elkaar krijgt die SS daarop te plakken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 13:42 ]
(bb) || !(bb)
Verwijderd
(bb) || !(bb)
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Bschnitz op 03-06-2005 09:50 ]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
(bb) || !(bb)
(bb) || !(bb)
Verwijderd
- Squeeek !!!
Verwijderd
Het staat in de featurelist van GBWC dat highangles meer dmg doenVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:54:
Ik was gister tegen mijn zus aan het spelen en toen kwam ik erachter dat alles meer damage doet met high angle. Ik had als finish een boomer SS (ik speel niet met die frog of die ander) daarbij was er geen Thor,Force of lightning maar ik deed wel high angle, deed ff 706 damage. High angle doet denk ik +/- 30% meer schade. Ik zal nog wat meer gaan high anglen met boomer om hier zeker van te zijn.
Die 1600+ damage van die frog is echt ongelooflijk
Verwijderd
Ik wil alleen maar aangeven hoeveel extra damage je kan doen. En ik wil ook aangeven dat het lijkt dat de nieuwe bots met high angle meer damage doen maar het eigenlijk normaal damage is vergeleken met andere bots.frickY schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:37:
[...]
Het staat in de featurelist van GBWC dat highangles meer dmg doen
Ik heb even een totaal ander vraagje. Ik wil een TFT gaan kopen. Dat wordt waarschijnlijk een ding van rond de 300euro. Nu valt mij op dat veel 17" TFTjes een native resolutie van 1024x768 hebben. Daaronder worden veel TFTs wazig. Gunbound draait alleen op 800x600.
Wie van jullie heeft een TFTtje, en kan mij vertellen hoeveel er van de beeldkwaliteit overblijft op 800x600? GB is zo n beetje het enigste spel dat ik speel dus die meot er natuurlijk wel nog goed utizien
Ik heb ook een 17" LiteOn 1280x1024. Beeld is prima. Heb 1 keer op een CRT gespeeld en voor mijn ongetrainde oog was er weinig verschil. Kleuren zijn op een CRT (zeker in vergelijking met die van mij) uiteraard iets beter.frickY schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:37:
[...]
Het staat in de featurelist van GBWC dat highangles meer dmg doen
Ik heb even een totaal ander vraagje. Ik wil een TFT gaan kopen. Dat wordt waarschijnlijk een ding van rond de 300euro. Nu valt mij op dat veel 17" TFTjes een native resolutie van 1024x768 hebben. Daaronder worden veel TFTs wazig. Gunbound draait alleen op 800x600.
Wie van jullie heeft een TFTtje, en kan mij vertellen hoeveel er van de beeldkwaliteit overblijft op 800x600? GB is zo n beetje het enigste spel dat ik speel dus die meot er natuurlijk wel nog goed utizien
[ Voor 6% gewijzigd door _VpS_ op 03-06-2005 20:16 ]
(bb) || !(bb)
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Jumpiefox op 04-06-2005 14:53 ]
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 04-06-2005 17:47 ]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Verwijderd
op hun site kan ik ook geen email vinden .. er moet toch wel aan manier wezen?frickY schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:34:
Nieuw account aanmaken is je enigste optie.
Verwijderd
Tenzij je wel eens cash hebt gekocht kun je het vergeten. Ze resetten geen password ivm het stelen van accounts en dergelijke. Je kunt eventueel nog proberen je wachtwoord te gokken. Zal wel iets zijn wat je toendertijd veel gebruikte.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:58:
[...]
op hun site kan ik ook geen email vinden .. er moet toch wel aan manier wezen?
Ik heb aardig veel goed spul op dat account staan
Verwijderd
Verwijderd
Hoe kan je dan je pw zijn vergeten? Als je veel goed spul er op hebt staan, heb je dus veel gespeeld, en dus heel vaak je password hebben moeten invullen bij het inloggen.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:58:
[...]
op hun site kan ik ook geen email vinden .. er moet toch wel aan manier wezen?
Ik heb aardig veel goed spul op dat account staan
Verwijderd
Verwijderd
Oh ok, nou zonde dan. Zou ook niet weten hoe het verder moet dan.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:53:
Jah ... maar ik speel zoveel mmorpgs
en dit is zeker weer anderhalf jaar geleden dat ik het gespeeld heb
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 20:39 . Reden: typo ]
[ Voor 12% gewijzigd door Eeruku op 05-06-2005 21:18 ]
Verwijderd
1
2
3
| - / \ / \ |
(bb) || !(bb)
Verwijderd
ok thx!_VpS_ schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:45:
Ja, richt op je eigen hoofd, dan raak je je tegenstander goed
sjokz: je moet silver axe zijn en lid vna het forum. Thats all.
Maar anders even een nieuw accontje aan en mail ze via Mail Q&A waarin je ze het probleem uitlegt.To change your password or if you have lost one please send us your email address which you used to register at Gunbound originally. This email address will be used to verify your authenticity and for the security measure we hold a policy of not giving out a user's personal information unless this email address provided is identical to the one we hold in our database. After verifying you using the email address provided we will send you the new password to this original email address.
Verwijderd
HAHA volgens mij had ik nog alcohol van het vrijgezellen feest in mijn bloed_VpS_ schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:45:
Ja, richt op je eigen hoofd, dan raak je je tegenstander goed
Verwijderd
(bb) || !(bb)
Even kijken of ik het goed begrijp:3CLipZ schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:45:
ff kijken, hoe leg ik het uit..
code:
1 2 3 - / \ / \
stel.. dat is een kal shotbij de - ontploft ie
je moet er gewoon voor zorden dat het midden van je tegenstander precies op die - staat
[afbeelding]
rood ben jij, geel = enemy, oranje = dikke damage
je moet dus altijd ONDER je enemy staan wil het werken
[ Voor 17% gewijzigd door _VpS_ op 06-06-2005 11:22 ]
(bb) || !(bb)
Die SS werkt ongeveer zoals de grub. Hij doet dus damage als die in de buurt rolt. Dus al iemand op een paar pixels staat, dan doe je behoorlijk wat damage.Jerox schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:14:
Ik speel nu een beetje met Frog. Voor de fun, redelijk goed kan ik het al.
Als je respect wil eisen moet op de juiste afstand een Dual + schieten tussen 2 vijanden in, raak je ze allebei. Ziet er leuk uit.
Maar goed, ik snap niets van de SS van frog. Weet iemand hoe je die gebruikt??
jij snapt em_VpS_ schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:20:
[...]
Even kijken of ik het goed begrijp:
De Kal shot splitst zich op het hoogste punt in meerdere projectielen, ongeacht de hoogte van de baan. Je moet dus ergens achter de tegenstander richten, op een dusdanige manier dat het hoogste punt precies in het midden van de target zit. Dus het projectiel splitst zich als het ware IN de target.
Verwijderd
bedankt voor het helpenfrickY schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:46:
Hebt ff voor je getest en nee, de oude GB werkt niet meer.
@Aggressor
Als ze hun mail publiekelijk bekend maken worden ze alleen maar dood gespamt door mensen die hun wachtwoord zijn vergeten
Uit de GB FAQ;
[...]
Maar anders even een nieuw accontje aan en mail ze via Mail Q&A waarin je ze het probleem uitlegt.
Als je nog hetzelfde IP-adres hebt, en het oude e-mailades vermeld, en ze zien dat dat account inderdaad al zo lang niet actief is, helpen ze je msischien wel...
Nog steeds niet? Wat krijg je op http://cipher.webhop.net/ ?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:05:
@frickY: Je images komen hier niet door?
(bb) || !(bb)
Verwijderd
Dan moet je maar eens komen kijken bij mij op mijn laptop... Daar staat juist de brightness ontzettend hoog in Gunbound, terwijl ik hem normaal juist vrij laag heb staan.gp500 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:42:
Mijn scherm staat op zeer helder etc., het contrast wil niet beter moet ik via software nog eens tunen.
maar het is ook gewoon GB die kleuren neemt met een laag contrast.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Verwijderd
HéhéNielsOveres schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:21:
OMG! Ik denk, kom laat ik eens gaan kijken wat voor avatar items ik nu kan kopen.
Dus ik koop er een aantal en verkoop mijn oude (nog van lang geleden).
Zie ik dat er ineens een aantal dagen bij staat. Lekker is dat.
Heb ik dus mijn unlimited use items verkocht om deze te kopen.
Verwijderd
Ja ik ook. Zelfs daar is de damage gigantisch hoog tegenwoordig, heb je geen avatars voor nodig.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:25:
[...]
Héhé
Ik speel altijd op avatars off servers... vind ik veel leuker
(bb) || !(bb)
Op avatar off is alleen de popularity geldig (dat sterretje). Op Avatar On gelden alle stats van je avatar.Spypiet schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:26:
Vraag nr1:
Als ik iets koop wat voor minder delay zorgt, geld dit dan ook in Avater Off?
Negatief is slecht, posititef is goed. +10 delay betekent dat je 10% minder delay krijgt (weet niet meer of het in dit geval de item of turn delay is). -10% betekent dat je 10% meer delay krijgt. Enz.Vraag nr2:
Ik ben dus van plan om zo'n avater te kopen maar ik zit nou te twijfelen, als ik bijvoorbeeld die Indian Chief(koop staat er +10 delay maar als ik dan bij mijn poppetje kijk(links) staat er -10 delay. Als er dan -10 delay staat(links), zorgt dit dan voor minder delay of juist voor meer delay?
![]()
[afbeelding]
(bb) || !(bb)
[ Voor 33% gewijzigd door Spypiet op 09-06-2005 12:46 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq