Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Hello fellow humans
stand aan gepast ouder dan 2005 eruit gehaald, datum's onaangepast, echter alle in 2005.
Rang | Nick | Laatst gespeeld |
1 | HeinekenDude | 14-6-2005 |
2 | RootTheCrew | 15-6-2005 |
3 | Eerukins | 12-6-2005 |
4 | UltimateB | 7-6-2005 |
5 | vash1978 | 14-6-2005 |
6 | eerste | 15-6-2005 |
7 | linatje | 8-6-2005 |
8 | aeroNLX | 24-6-2004 |
9 | CipherNL | 11-6-2005 |
10 | landturtle | 15-6-2005 |
11 | SwampThing | 8-6-2005 |
12 | kingcollin | 1-2-2005 |
14 | FoxyladyNL | 14-6-2005 |
16 | Daves2hd | 15-6-2005 |
18 | Woep | 5-5-2005 |
19 | Spypiet | 15-6-2005 |
22 | VanderStel | 15-6-2005 |
23 | NLsnake***** | 29-10-2004 |
26 | MannyMo | 18-2-2005 |
30 | woest85 | 3-1-2005 |
31 | DaB0mbz | 12-5-2005 |
32 | pfydsjokz | 07-10-2005 |
33 | Lycantrophy | 7-6-2005 |
34 | Necreo | 9-6-2005 |
36 | Vout | 26-3-2005 |
PS: Er horen dus 25 ,min jezelf, in ieders lijst te staan, DOEN
Kunnen we vaker met elkaar GB doen.
[ Voor 6% gewijzigd door gp500 op 13-07-2005 20:14 ]
EDIT: gunbound bug, ik heb hem nu wel geadd.
[ Voor 43% gewijzigd door Low-Tech op 11-07-2005 00:13 ]
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Bugs, bugs, welke bugs, ik kom er niet eens inSpypiet schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:42:
Net nog even met pfydsjokzt samen gespeeld, maar jezus wat zit GB nu vol met bugs
Hello fellow humans
Wat voor melding krijg je dan?
Hello fellow humans
[ Voor 24% gewijzigd door Low-Tech op 12-07-2005 14:31 ]
(bb) || !(bb)
Tja..Hello, this is the GIS Team.
We are planning to have a brief client update to improve avatar shop. Taking in consideration of what our players had to say, we are going to allow avatars to be bought permanently with cash only.
(bb) || !(bb)
Verwijderd
Alleen jammer dat ik je al gerapporteerd had aan GB:
Dear GB creators,
PLZ PLZ block vashs account, he cheats and i don't like him at all. He continues to kill me at every match, I WANT TO WIN SOME GAMES AS WELL!!!!!!!!!!!
Kind regards, GBer
Ik ga ff handdoeken aan de waslijn hangen, en n paar potjes spelen. Wie doet mee?
Verwijderd
mijn naam is dus pfydsjokz in gb en niet met een t erachter
Ik heb iedereen ff toegevoegd van tweakers, maar omdat er vele mijn naam moeilijk vinden(en ik hem ook wel dom vind) ga ik hem veranderen in de loop van volgende week in iets makkelijkers met sjokz erin maar jammer genoeg is "sjokz" al in gebruik

See you in gb!!!
Verwijderd
haha daar was ik bij, eigenlijk verloren we gewoon omdat jij steeds mistte zoals je al hebt gezegd..Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:56:
@Vash: Je was ook zo goed bezig .... echt elke schot raak. En niet zomaar net 150 damage ofzo neeeee elke keer een voltreffer dus 250 tot 300 damage. En dan nog het feit dat je 2 keer schiet ..... man ik kon net 1 keer schieten of ik was al dood op mijn scherm en dus ook bij jou. Terwijl ik bij jou nog leven had ..... en dat 10 potjes achter elkaar .....en dat die "2 keer schieten bug" alleen bij jou werkt .... geen wonder dat ik dacht dat je aan het cheaten was. Maar iig sorry dat ik je uitmaakte voor cheaten.
Alleen jammer dat ik je al gerapporteerd had aan GB:
Dear GB creators,
PLZ PLZ block vashs account, he cheats and i don't like him at all. He continues to kill me at every match, I WANT TO WIN SOME GAMES AS WELL!!!!!!!!!!!
Kind regards, GBer
just kiddin' he heintje
Ik kreeg net dit mailtje van softnyx:Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:56:
Kind regards, GBer
Dear Vash,
We just reveived a very disturbing e-mail from an even more disturbing player, Bavariadude (or something like that, i don't remember his exact name).
He very blatantly states that you are cheating. Ofcourse, we here at softnyx know that you would never cheat. Such a great player like you, you don't need to cheat. You just rock GB. This guy is clearly trying to banned out of jealousy. So, what do we do about this nutcase? I think I'll constantly change the wind direction and turn off thor whenever it's his turn, gnagnagna. What do you think? Brilliant heh?
Allright, take caare.
Softnyx team.
P.S We love you.
(bb) || !(bb)
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Hij's wel goed, maar bij Softnyx gebruiken ze toch meer het Engrish hoor.

ik heb de "t" verwijderd.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:33:
hey,
mijn naam is dus pfydsjokz in gb en niet met een t erachter![]()
Ik heb iedereen ff toegevoegd van tweakers, maar omdat er vele mijn naam moeilijk vinden(en ik hem ook wel dom vind) ga ik hem veranderen in de loop van volgende week in iets makkelijkers met sjokz erin maar jammer genoeg is "sjokz" al in gebruik![]()
See you in gb!!!

[ Voor 78% gewijzigd door frickY op 14-07-2005 09:44 ]
Verwijderd
ahum?frickY schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:03:
Dat is zonde.
Voglens mij is de team-spirit wel een beetje doodgebloed. Zie nooit meer iemand online. Speel zelf eigenlijk ook vrijwel niet meer.

'k heb nu wel nog maar 12 members op m'n buddy list staan waarvan er maar enkele af en toe online komen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 10:19 ]
En er is gewoon een dipje met die weer.
En sommigen gaan al op vakantie (bouwvak).
zelfs mijn registry schoongemaakt, wat staat daar veel meuk na uninstall.
Hello fellow humans
Verwijderd
Verwijderd
Ja ik was bijna die met die rode stip, en nu moet ik dus nog 5000 ineens weerVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:03:
ARGH ARGH ARGH door herberekening van de ranking ben ik gedegradeerd tot een golden battle axe. Ik moet nu weer 3300 gp verdienen om een golden b axe stip te worden!!!!

Maar dan verdien je hem tenminste wel echtVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:03:
ARGH ARGH ARGH door herberekening van de ranking ben ik gedegradeerd tot een golden battle axe. Ik moet nu weer 3300 gp verdienen om een golden b axe stip te worden!!!!
Ik wasl bijna double silver battleaxe.. maar was ook ruim 3000GP gezakt. Duurd nu wel weer ff tot ik het weer ben.
Overigens hebben ze de bug in Kalsiddon waarmee je heel makkelijk 4k dmg kon halen per game gefixed. Het heeft nu bijna geen nut meer die kogel in iemands hoofd te latten splitten.
Geldt ook voor de SS van J.Frog. Die is nu ook weer waardeloos...
Je krijgt vandaag, en alleen vandaag, het dubbele goud en GP.
Dat las ik in een servermsg in de Waiting Room.
Dus trek je moneysuit uit de kast als je je oude ranking weer terug wilt
Verwijderd
Tja moneysuit, die draag ik nooit meer. Dat hele Gold gebeuren kan me weinig schelen, speel toch altijd avatar off. En je kan toch alles huren, dus als je avatar on wilt, kun je heel goedkoop ff de beste suit huren.frickY schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:05:
Het is vandaag de verjaardag van Gunbound.
Je krijgt vandaag, en alleen vandaag, het dubbele goud en GP.
Dat las ik in een servermsg in de Waiting Room.
Dus trek je moneysuit uit de kast als je je oude ranking weer terug wilt
En voor je ranking heb je niks aan gold natuurlijk. Pff, moet echt nog veel voor Golden Battle Axe Plus.
Heb nu pas 25.500 ofzo, dus nog 5000 en nogiets erbij zien te halen

Eind 2006 moet dat wel lukken misschien.
Overigens kun je in Avatar On meer GP scoren. Je doet makkelijker meer damage.
-edit
Heb de afgelopen uren zwaar ge-euwnt! Heb nu 10982 GP dus t gaat lekker vooruit
-edit
Owww ik euwn nog steeds hard!!

Kijken we even mee naar de ranks van het ge-euwn-de team? Diamond wand? Blue dragon? Red dragon? Kijken we dan ook even naar het door het ge-euwn-de team gescoorde aantal gold en GP? He-le-maal niets. Heeft toch een hoge euwnbaarheids-factor

En wat bleek tijdens het spelen. Die xXManoLinXx was een van hun extra accounts, en was een beetje aan het team-killen. Dus eigenlijk was het nog 4vs2 ook..
[ Voor 56% gewijzigd door frickY op 08-08-2005 10:49 ]
Verwijderd
p.s misschien handig als ik wat msn namen kan krijgen dan weet ik ook wanneer jullie er zijn

Van 19 Augustus 2005 tot 7 September lopen er een aantal events op GB. Een van deze Events is "Happy Together" gedoopt en staat voor het volgende;
Ieder lid van een guild van meer dan 10 users ontvangt 1000 cash en de Teddybear-set indien alle users van de guild minstens 100GP zijn gestegen tijdens het event. De guildmaster ontvangt 2000 cash!
Oftewel, tijd om alle in-actievelingen uit de guild te trappen en allemaal weer eens online te komen!!
Gelijktijdig lopen er nog een aantal interresante events,
• Users who play the game in the weekend will receive 150% Gold and GP
• During the event period, if the newly made account (Chick level) reaches to Double Wood Axe, 500 cash will be given. If it reaches Stone Axe, Friendship(teddy bear) set will be given in addition.
• As soon as the user who has never logged in since July 6th logs into the game, Softnyx will present 1000 cash + Friendship set(teddy bear
Mocht je dus nog ergens een vergeten account hebben welke je na6 Juli niet meer hebt gebruikt, dan loont het de moeite (1000 cash + avatar set) hiermee weer eens in te loggen. En anders kun je altijd nog een nieuw account aanmaken en spelen tot je Stone Axe bent.
Bron: http://gunbound.softnyx.net/event/birthday/birthday.asp
Verder zijn er ook nog een aantal verstandige updates, zoals permanente avatars met godl (vanaf 22 Aug) en een Managers Board, waar je je ideen direct anar de 'staff' kunt posten ipv via Q&A.
Bron: http://gunbound.softnyx.net/event/update/update.asp
[ Voor 48% gewijzigd door frickY op 18-08-2005 11:21 ]
Denk dat ik vanmiddag wel een paar potjes ga spelen.
(bb) || !(bb)
Voor de mensen die nog niet hadden ingelogd krijgen vanaf morgen ook gratis cash indien je nog niet hebt ingelogd op de nieuwe versie, ik had gelijk vandaag ff ingelogd met een oud account (1dag te vroeg dus
Maar ik zou zeggen, guildmaster, schop iedereen uit de guild die niet meer actief is.. maar zorg dat we wel minstens 10 mensen overhouden
mijn gb nick is TTNew (moet nog es iets echts bedenken)...
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 21:06 ]
Wat vraag je dat liefMerijnB schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:52:
wil iemand mij in de tweakers guild toevoegen?
mijn gb nick is TTNew (moet nog es iets echts bedenken)...
Wie ben je, hoevaak speel je, hoelang al, etc?
En denk dat je snelelr effect hebt om de guildmaster ff te mailen. Staat vast wel in zn profiel.
@Heineken
Het duurd tot half september. Als je een weekje webblifjt heb je daarna ook nog wel ff tijd
[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 19-08-2005 09:58 ]
je hebt gelijk, sorrie.frickY schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:57:
[...]
Wat vraag je dat lief
Wie ben je, hoevaak speel je, hoelang al, etc?
En denk dat je snelelr effect hebt om de guildmaster ff te mailen. Staat vast wel in zn profiel.
ik volg dit draadje nu zo'n 2 maanden en zolang speel ik ook gb.
Ik ben nu bijna double silver axe. Lijkt me leuk in de guild te zitten en mee te doen aan de "100 gp in zoveel tijd" actie. GP verdienen gaat hard genoeg (18 gp sinds post gisteravond denk).
ik zal UltamiteBB ff mailen...
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Overigens is Eerukins de huidige GM, niet Ultimate
Is het trouwens geen idee eens met een nieuw topic te beginnen; het grote Gunbound WC topic?
Er is n hele hoop veranderd, volgens mij klopt er weinig meer van de TS.
[ Voor 128% gewijzigd door frickY op 20-08-2005 12:36 ]
Ik ga ook meedoen.
Heb nog een GP500 account.!!!! 1000 cash.
Verwijderd

Als je dus goed kijkt zie je dat er 1 poppetje op het plaatje aanwezig is...en sommige letters kan je dus zien...en ja je ziet het goed, het is gewoon iemand die we kennen
Ik weet niet precies waar het voor is (een contest ofzo?) maarre het is wel verrekte tof dat je bij het inloggen dat plaatje krijgt hahahaha.... Respect dude
Dit is zo te zien zo n postcard welke je na het inloggen ziet, nog voor je op de START-knop douwt. Grappgi dat onze H daar staat :W
Ikzelf speel vrijwel niet meer. Ik heb onlangs een nieuw accuontje aangemaakt waar ik nu wooden axe ben, en ik maak de meest afschuwelijk schoten dat ik mijn doubl esilver axe weiger te gebruiken tot ik wat beter ben
Ach de dagen worden korter, hoop dat 't wat drukker wordt
compleet fresh install, misschien dat ie nu wel opstart
Hello fellow humans
Pff, wist niet dat gunbound register footprints bij een custom windows install hoordegp500 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:32:
probeer eerst ook eens alle sporen in het register te wissen.

Maar als je terug leest in dit topic, zie je dat ik dat al ooit een keer geprobeerd heb
Weet niet wie nu slechter programeerd de driver programeurs van Radeon of de Gunbound leute, ik zou zeggen vorder hun cola rechten in tot ze eens netjes leren programeren

Hello fellow humans

weet zo niet wati k er aan gedaan heb.
ook al met 3 verschillende guilders gespeeld, gaat weer goed dus.
[ Voor 25% gewijzigd door gp500 op 25-09-2005 13:22 ]
Verwijderd
Ja, dan moet je naar een andere room. Je ziet het wel veel inderdaad, maar goed, dat is nou eenmaal zo.Vimana schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:36:
Gisteren na een jaar ofzo weer gespeeld, weet ook meteen weer waarom ik toen gestopt was: Als je een game binnenstapt dat alle pro's aan de ene kant zitten, een de newbie's aan de andere kant... :[
Het spelletje zelf blijft me wel boeien. Maar je heb soms leuke avonden met GB, en soms weer minder. Soms duurt het ook echt te lang voor je eindelijk een game hebt met leuke teams.
Laat je niet foppen door dat, er zijn veel golden en wands die er niks van bakken.Vimana schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:36:
Gisteren na een jaar ofzo weer gespeeld, weet ook meteen weer waarom ik toen gestopt was: Als je een game binnenstapt dat alle pro's aan de ene kant zitten, een de newbie's aan de andere kant... :[
En veel lagere die pro's zijn.
En de oplossing is met je m8's spelen, dan heb je altijd een goeie in je team
In de server druk op die friends button.
PS: wat is je nick in GB.
mijne is : eerste,
[ Voor 43% gewijzigd door dragon9114 op 25-09-2005 23:20 ]
De screens, en bijhorende benaming een beetje.
http://gunbound.softnyx.net/image/03_how/play03_waiting.jpg
Ziet er prof. uit dan de eerdere.
En de "known bugs" , >>> "je kunt heel soms wel een bugje tegenkomen".
ik weet niet dat ik er aan toe kom, als ik 't ga doen meld ik het eerst hier wel.
Ik ben geen ster in mooie verhalen schrijven, dus wie wil mag het doen.
dragon9114: cash kan je kopen d.m.v. creditcard/paypal etc. Echt geld dus.
Verwijderd
En wat is dan het voordeel t.o.v. eerst gewoon je lightning schieten en de volgende beurt dual? Misschien scheelt het iets in delay (of misschien wordt de lightning delay er dan later alsnog bij opgeteld als je je dual schiet) maar een turn skippen is niet altijd handig. Misschien ben je in die twee beurten alweer dood.NOVA_TheCrew schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:58:
Een nieuwe bug in GB: Neem altijd een thunder mee als die er is. Selecteer thunder en skip je beurt.Gebruik de volgende beurt een dual, nu heb je dual+thunder!
En mocht het wel voordeel opleveren, dan is het lame en moet je het ook niet doen vind ik.
Maar goed, de zoveelste bug in het spel zullen we maar zeggen
Je moet er maar achterkomen. Zelf uitgevonden?
als grub bijvoorbeeld heb je er voordeel aan. met shot 2 omdat het meerdere bollen zijn.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:03:
[...]
En wat is dan het voordeel t.o.v. eerst gewoon je lightning schieten en de volgende beurt dual? Misschien scheelt het iets in delay (of misschien wordt de lightning delay er dan later alsnog bij opgeteld als je je dual schiet) maar een turn skippen is niet altijd handig. Misschien ben je in die twee beurten alweer dood.
En mocht het wel voordeel opleveren, dan is het lame en moet je het ook niet doen vind ik.
Maar goed, de zoveelste bug in het spel zullen we maar zeggen![]()
Je moet er maar achterkomen. Zelf uitgevonden?
kal, aduka ed
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Specs:
P4S533
p4 2,66
Asus x800xt (laatste omega drivers)
1gb geheugen
Ga dadelijk ff de normale catalyst drivers installeren en kijken hoe 't dan verloopt.
Verwijderd
Denk dat het iets met je drivers te maken heeft ja. Er waren problemen met Ati kaarten altijd.Ep0ss schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:59:
Hmm, net geinstalleerd want het leek me wel een geinig spel, alles geinstalleerd wat op de site stond, dus gunbound + die gameguard, wil ik spelen en log ik in krijg ik een zwart scherm. Iemand meer hier last van of weet hoe ik dit moet oplossen.
Specs:
P4S533
p4 2,66
Asus x800xt (laatste omega drivers)
1gb geheugen
Ga dadelijk ff de normale catalyst drivers installeren en kijken hoe 't dan verloopt.
@DavesHD:
Oja, je krijgt dan atuurlijk lightning op allebei je shots (dual), dat is het voordeel natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 20:31 ]
Wat moet ik dan nu doen om het probleem op te lossen, 5.8 drivers installeren of iets anders.??Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:30:
[...]
Denk dat het iets met je drivers te maken heeft ja. Er waren problemen met Ati kaarten altijd.
Verwijderd
Ja het is inderdaad gewoon een coding probleem, daar staan ze bij Softnyx bekend omNOVA_TheCrew schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:58:
Ik moest een andere computer laten inloggen onder mijn naam, en in een spel de settings wijzigen naar high. Nu werkt het gewoon, niks geen ATI probleem maar brakke code van gunbound.
http://board.iexbeta.com/lofiversion/index.php/t30467.html
Maar hier is het met nvidia en radeon.
Het lijkt echt een interactie-probleem te zijn tussen GB en windows.
EDIT, nou bij de laatste ben ik de link kwijt, maar daar was 't zo dat 't geen videokaart kwestie zelf was.
geforce erin oke, ati in een andere pc > GB werkt ???.
Softnyx moet het eigenlijk oplossen, We moeten softnyx lastig vallen.
Soms heb je geluk en wil GB wel weer werken door wat handelingen, refreshsync zeggen ze ook wel 's.
PS: We (GB-world) zouden eigenlijk een aktie moeten beginnen om bugs op te lossen.
Een petitie en bugs verzameling site opzetten

[ Voor 54% gewijzigd door gp500 op 29-09-2005 19:10 ]
Ik ga m meteen ff testen. Grub shot2 + thunder is echt prachtigNOVA_TheCrew schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:58:
Een nieuwe bug in GB: Neem altijd een thunder mee als die er is. Selecteer thunder en skip je beurt.Gebruik de volgende beurt een dual, nu heb je dual+thunder!
Verwijderd
Kan iemand dat bevestigen.
Hello fellow humans
Wat is er anders als je die beurt skipt?
Verwijderd
Dan hoef je dus geen moondisc-thunder te hebben. Eerste beurt gebruik je lightning-item en skip turn. Volgende beurt dual, en dan heb je dus je dual met beide schoten lightning. Met moondisc-thunder is het idd hetzelfde, maar dan moet ie maar net staan waar jij er door heen kan schieten. En het moet maar net thunder zijn dan.frickY schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:39:
Hmm die snap ik nie.. waarom zou je dan nog je beurt skippen? Als je dualt met een thunder van de moondisk heb je toch ook een dual-thunder?
Wat is er anders als je die beurt skipt?
Hee ben onlangs dit spel weer gaan spelen.
Wie is er nog actief?
btw. ik heb me ingeschreven voor de guild......
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

Verwijderd
Speel daar altijd..
Maar het is hier dus wel gelukt, dus kan daar weer spelen. Gewoon Singapour opgeven en no mobile aanvinken.
ik kom er niet eens, als ik dus ingame op Vtje klik kom ik op gunboudn site, log in klik nog eens op de link. klik op "register WOWLG account". klik -> error "system error".Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:25:
Ja die event is klote. Ik heb me wel gewoon kunnen registreren, maar blijf het een debiele aktie vinden, server 11 en 12 weg![]()
Speel daar altijd..
Maar het is hier dus wel gelukt, dus kan daar weer spelen. Gewoon Singapour opgeven en no mobile aanvinken.
puur money making, wel zien dat ze atm Rakion aan het afmaken zijn en om een project vrij te geven en dus servers opzetten, databases ed kost ook weer geld
Als je ongeveer kunt uitleggen wat je problemen zijn met je ATI-kaart en wat voor foutmeldingen je krijgt. Ik had namelijk bij de eerste versies van GWC ook problemen met mijn ATI Radeon 9800 Pro.Ep0ss schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:17:
Dus er is helemaal niks te doen aan dat ATI - GunboundWC conflict of bestaat er een oplossing voor? OP de site van gunbound zelf kan ik al niks vinden dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik had uiteindelijk een aantal settings in het register aangepast, zodat de ATI kaart werd herkend en in plaats van een 'No 3d card found' error kreeg.
In het register staat het bij mij zo (de grafische dingen):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SoftNyx\GunboundWC\Effect3D = 03 (binary)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SoftNyx\GunboundWC\EffectUse = 01 (binary)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SoftNyx\GunboundWC\Autorefresh = 0 (DWORD)
Ik denk dat er niet genoeg bekend is bij de softnyx.Ep0ss schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:17:
Dus er is helemaal niks te doen aan dat ATI - GunboundWC conflict of bestaat er een oplossing voor? OP de site van gunbound zelf kan ik al niks vinden dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Er moet eigenlijk een BUG-petitie pagina komen.
Dit: http://www.petitiononline.com/petition.html mss iets
Er wordt wel steeds wat gezegd in hun 'forum'.
Maar daar lezen ze toch niks van.
En de submittions.
Ze zijn enekel bezig zo'n groot mogelijk groep te lokken met features om wat geld te verdienen en om die community te verkopen met spel en al.
Beetje achterbaks.
Verwijderd
opgericht om voor ons een spel te maken en onderhouden voor niks. Ondanks al die
bugs blijft het redelijk goed speelbaar en leuk. Toch zijn er wel heel wat irritante dingen ja,
maar ach...
Als jij even wat naar boven had gescrold of een pagina terug had gekekenMaTriCX schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:15:
[...]
Als je ongeveer kunt uitleggen wat je problemen zijn met je ATI-kaart en wat voor foutmeldingen je krijgt. Ik had namelijk bij de eerste versies van GWC ook problemen met mijn ATI Radeon 9800 Pro.
Ik had uiteindelijk een aantal settings in het register aangepast, zodat de ATI kaart werd herkend en in plaats van een 'No 3d card found' error kreeg.

Mijn probleem is dat ik met mijn x800xt geen beeld krijg zodra ik GunboundWC opstart. Dit was met mijn fx5200 wel. Dat is het hele probleem.
Goh idd, erg snuggerEp0ss schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:20:
[...]
Als jij even wat naar boven had gescrold of een pagina terug had gekeken.
Mijn probleem is dat ik met mijn x800xt geen beeld krijg zodra ik GunboundWC opstart. Dit was met mijn fx5200 wel. Dat is het hele probleem.
Je krijgt dus voor de rest geen melding van gb zelf ? Gewoon een zwart scherm en dat is het ...., hoor je nog wel muziek of dat ook niet?
Ik had zelf ook nogal wat problemen met de eerste versies, maar na een reinstall van gb en van windows werkte het wel goed.
Alleen zwart scherm, verder niks.MaTriCX schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:26:
[...]
Goh idd, erg snugger
Je krijgt dus voor de rest geen melding van gb zelf ? Gewoon een zwart scherm en dat is het ...., hoor je nog wel muziek of dat ook niet?
Ik had zelf ook nogal wat problemen met de eerste versies, maar na een reinstall van gb en van windows werkte het wel goed.
En ik kan niet meer inloggen maar ik zou toch zweren dat ik het goeie password gebruik. Met de password finder zegt ie dat ik steeds het verkeerde e-mail adres intik. Een ander account van me bestaat niet eens meer. Is er iets bekend bij jullie dat ze inactieve accounts hebben verwijderd? (en dat iemand anders mn nick heeft en dat ik daarom dus niet kan inloggen?).
Ik hoor het graag.