Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een vaag iets

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-11 09:54
Aangezien ik niet helemaal zeker weet waar ik dit wil posten doe ik het maar hier.

Als de volgende link volgt, die de resultaten toont van de search naar de omschrijving "subwoofer" en als gebruiker "demonfreak", dan zie je op de 2e plek het topic over de grootste subwoofer ter wereld. Dit topic bevat 63 reacties.

http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart

Kijk ik vervolgens in het topic van HlpDsK -> Mijn hifi setje pwned jouw hifi setje :P waar ik wederom een link geplaatst heb van hetzelfde topic, en vervolgens dit topic open, dan zie ik slechts een topic met 8 reacties.

Het lijkt wel of ik dit topic twee keer heb geplaatst, maar ik weet zeker dat ik dat niet gedaan heb. Anders zou iemand dat ook wel gezegt hebben, bovendien levert de search ook maar 1 "grootste subwoofer ter wereld" van 'demonfreak' op.

Ik weet niet of dit een bug is, maar als het niet zo is dan kan deze message als niet gepost beschouwd worden. :) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Snowwie op 05-10-2004 20:48 ]

Mijn YouTube Channel

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/897832////subwoofer verwijst naar hetzelfde topic als Grootste subwoofer ter wereld, alleen heeft de eerste als extra een parameter waarop gefilterd wordt; die link laat dus alleen posts zien waar het woord "subwoofer" in voorkomt.

Not a bug - a feature :P

edit:

syntax: "list_messages/topicid/paginanummer/weetikniet/highlight-term/filterterm".

Vergelijk
list_messages/897832///subwoofer en
list_messages/897832////subwoofer en
list_messages/897832///interessant/subwoofer ( :? )

De zoektocht naar wat die derde param doet gaat ook nog voort :)

offtopic:
Crisp! Wat zit je nou met die geneste tags te doen! Gewoon alles toestaan svp :X

[ Voor 74% gewijzigd door Rataplan op 05-10-2004 21:21 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je hebt een link naar "zoek in dit topic" gevonden ;)
Als je 3 ipv 4 slashes hebt tussen het topicid en het zoekwoord, dan krijg je alleen highlighting.

Not a bug :)

Rataplan: die "Weetikniet" is de limit.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

crisp

Devver

Pixelated

volgende versie worden de filterterms default met OR meegegeven; je kan dit dan eventueel in het topic zelf nog naar AND switchen ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.