Toon posts:

[XP] Herbevestiging netwerkwachtwoord vragen na enige tijd?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2003 server waarop enkele mapjes gedeeld zijn.
Ik heb voor de gedeelde mapjes machtigingen aangemaakt en deze funtioneren prima...

nu log ik op een xp werkstation in via netwerkomgeving... en dan kies ik de gedeelde map... voer mijn log in naam in..... en mijn wachtwoord..

Nu zit ik in de gedeelde map...

Nu ben ik op zoek naar een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat automatisch na een in te stellen tijd.. of na het afsluiten van de gedeelde map, ik het wachtwoord weer opnieuw moet ingeven...
dus zonder dat de gedeelde map "open" blijft staan...

heb vandaag de hele dag al gegoogeld maar kan niets vinden hierover...

wie heeft de oplossing

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit zodat het beter dekt, niet onthouden kan ook op nooit onthouden slaan. Probeer voortaan iets pakkenders te verzinnen :)

hoe netwerkwachtwoord niet onthouden in xp ==> [XP] Herbevestiging netwerkwachtwoord vragen na enige tijd?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

In wat minder vage bewoordingen dan de originele vraagstelling:
1)
verleng je sessietijd eens door in te stellen dat die niet na de standaard 15 minuten worden verbroken.
2)
Als je met een domain login werkt gaan XP clients al heel anders om met caching.
Werk je met een Stand-alone server (dus geen AD) dan worden je sessies ook beeindigd en moet je net als bij XP to XP verbindingen telkens weer je user id opgeven.

Dus: zeg het maar.
Wat is jouw werkwijze?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device