Toon posts:

Kan ik mn ISDN downloads nog sneller krijgen????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu mijn schotel een maandje uit de lucht is ;( en ik weer tijdelijk ISDN gebruik wil ik dus nog wel fantsoenlijk kunnen downloaden....

Iemand enig idee of (en hoe) ik boven de 7kb/sec kan komen????

Download Accelerator ed. helpen niet.....

Ohja, dual-ISDN is geen optie omdat zowat elke provider dit dus verbied... en als het wel zou kunnen zou het nog geen optie zijn wegens dubbelle belkosten...

En 7kb is toch wel errug langzaam heh....|:(

Verwijderd

Je kunt met een ISDN lijn wel 7.8 k/s constant halen. Maar hoger echt niet. Check iig het volgende:

Ga naar Eigenschappen van je dial-up verbinding. Dan naar Servertypen, dan TCP/IP instellingen, en kies dan IP-Headercompressie gebruiken. Dat scheelt ook weer zo'n 10 tot 15% (van 7.0 naar 7.8 k). Overigens zit ik bij XS4ALL en ik gebruik altijd Dual ISDN, en het is best snel (15.5 k/s) zeker in vergelijking met UPC :r wat hier in Gelderland een gem. snelheid van 4 k/s bereikt... :(

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, ik kom nu al aan 8kb

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 08:27

Rozz

I'm an Apogian!!

Gebruik MTUSPEED om je MTU in te stellen...van 1500 (Default Windows) naar 576 (Default Internet via Telefoon)

wat bij mij ook hielp bij MTUSpeed is iets van 4x naar 6x zetten. (proggie al een tijd niet meer gebruikt...heb kabel nu)

Ook je ontvangst buffer op max zetten (ergens bij eigenschappen modem/verbinding)

DAP helpt alleen bij downloaden...niet bij surfen e.d.

Verwijderd

Ga naar Eigenschappen van je dial-up verbinding. Dan naar Servertypen, dan TCP/IP instellingen, en kies dan IP-Headercompressie gebruiken
Waarom zetten ze zo'n optie dan niet standaard aan bij het installeren van windows? als het er sneller doorgaat??? :?

Verwijderd

UPC 4kb/s, Nare Man????

Dat zal dan op sommige plaatsen zo zijn, maar ik zit eveneens in gelderland en hier gaat het toch echt vele malen sneller dan dubbel-ISDN. Chello is namelijk niet overál kut...
Pagina: 1