Het systeem zelf is eigenlijk heel simpel.
De site controleert of je ingelogged bent op GoT en kan daardoor ook unieke stemmen bijhouden per user.
Bij de site zit een admin die controleert of je minimaal moderator bent op GoT. Onderhoud aan de data is dus alleen voorbehouden aan een moderator van GoT.
Eigenlijk moet er nog wel even een keer weer critisch naar de code worden gekeken, het liefst door ACM. De site is 1 van mijn eerste php knutsel werken (en ook m'n laatste

), waarbij sommige dingen niet helemaal 100% goed geprogged zijn volgens mij. Ook de database mist volgens mij nog wel wat crusiale indices waardoor het nu allemaal nog zo traag is.
Als dat in orde is, is het een kwestie van alle categorien leegmaken, de huidige stemmen weg gooien, de periode instellen waarin gestemd mag worden en dan kan de site opnieuw gevuld worden.
De site nog eens critisch nakijken wil ik zelf nog wel eens doen een dezer dagen. Ik heb een lokale copy met complete db inhoud, dus dat moet wel lukken (het opzetten was met een lege db, dus dan gaat gaat er nooit zo veel fout als met een gevulde

). Qua db performance zullen we toch ACM even lief aan moeten kijken
Het bijhouden van de inhoud kan daarna in princiepe door iedere moderator worden gedaan. Alleen het verzamelen van de juiste categorien met bijbehorende nominaties zal iig echt door een vast groepje moeten worden gedaan.
[edit]
Oh ja, ook zit er nog steeds ingebouwd om restricted categorien te kunnen gebruiken net zoals vorig jaar. Er kunnen dus weer aparte categorien worden gemaakt die alleen toegankelijk zijn met bijvoorbeeld HK xs
[
Voor 8% gewijzigd door
momania op 06-10-2004 01:11
]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*