Hey, sinds een tijdje geeft mijn ps2 lens steeds meer problemen met lezen, vroeger was een keer naar binnen blazen voldoende om het op te lossen, nu niet meer. Je ziet vaak van die cd/dvd's liggen die je lens schoon maken, kan ik zo 1 ook op mijn ps2 draaien, of moet ik daar een speciale voor halen?
Gewoon even je PS2 open schroeven. Tijd terug is daar op tv nog iets over geweest (bij Radar kan dat?). Openschroeven en helemaal schoonmaken, doet wonderen...
4ls j3 h3m 0p3nschr03f7 1s j3 g4r4nt13 3r4f, h1j 1s g3s34ld.............
En in het Nederlands?idle schreef op 05 oktober 2004 @ 19:07:
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
als je hem openschroeft is de garantie eraf, hij is gesealdidle schreef op 05 oktober 2004 @ 19:07:
/ontopic: je hebt ook van die busjes perslucht (werkte best goed bij mij
Verwijderd
wat d8 je van te kijken naar je cd`s/dvd`s? Na veel onhandig gebruik krijg je ook krassen en ps2 games zijn daar zeker niet ongevoelig voor. Je hebt setjes waarmee je cd`s en dvd`s kan repareren, maar die zijn niet echt aan te raden, want ze zijn onhandig, tijdrovend en het resultaat is vaak beperkt.
Gelukkig doet het opwrijven met je mouw van je t-shirt vaak ook wonderen...
Gelukkig doet het opwrijven met je mouw van je t-shirt vaak ook wonderen...
Ok, niet flamend bedoelt ofzo, maar denk je nou zelf echt niet dat ik daar zelf niet aan gedacht zou hebben? Daarbij is de garantie eraf, maar heb ik geen brillendoekje om de lens mee schoon te maken ofzo, maar we hebben hier wel zo'n cd/dvd/whatever liggen waarmee je een lens schoon kan maken, en ik wou gewoon weten of die zou werken, ja of nee, that's all.
Hmmm, mijn ervaring is dat die schoonmaak cd's (met borsteltje) af worden geraden. Vraag me niet waarom, maar ik hoor meer negatieve dingen als positieve dingen.
Nog eens FYI, op TV is een tijd terug ook iets over de PS2's geweest. Daarin liet men _duidelijk_ zien dat die PS2 kasten stof aantrkken, die er niet meer uit gaat. kans is dus dat die van jou ook vol met stof zit. Maak hem eens schoon, gewoon openschroeven, en flink blazen, (geen stofzuiger gebruiken!), even voorzichtig met een zacht kwastje de laatste restjes weg vegen, en je PS2 zou het weer een aantal maanden moeten doen.
Bekend probhleem, simpele oplossing. En dan nog, even je PS2 schoonmaken kan geen kwaad, zie het als onderhoud
Nog eens FYI, op TV is een tijd terug ook iets over de PS2's geweest. Daarin liet men _duidelijk_ zien dat die PS2 kasten stof aantrkken, die er niet meer uit gaat. kans is dus dat die van jou ook vol met stof zit. Maak hem eens schoon, gewoon openschroeven, en flink blazen, (geen stofzuiger gebruiken!), even voorzichtig met een zacht kwastje de laatste restjes weg vegen, en je PS2 zou het weer een aantal maanden moeten doen.
Bekend probhleem, simpele oplossing. En dan nog, even je PS2 schoonmaken kan geen kwaad, zie het als onderhoud
Pagina: 1